کد خبر 1463101
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه

رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.

به گزارش مشرق، داستان ماندن سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو ایران در زیر آوار ناشی از زلزله در کشور ترکیه طی روزهای گذشته بسیار دردآور بود. با توجه به اینکه عملیات آوار برداری هتل فروریخته ادامه داشت، از سرنوشت مهدی سعیدآوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مسعودی سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران خبری در دست نبود.

با گذشت چند روز و امیدواری ها برای آنکه ملی‌پوشان ایرانی زنده از زیر آوار بیرون بیایند، اما امروز خبری تلخ از ترکیه مخابره شد.

درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه

جعفر عسگری، رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران در این خصوص گفت: «متاسفانه امروز با خبر شدیم با انجام عملیات آواربرداری هتل فروریخته در ترکیه، پیکر سعیداوی، میراحمدی و مسعودی بی جان از زیر آوار بیرون آمده و آنها دار فانی را وداع گفته‌اند».

عسگری ضمن تسلیت به خانواده های این عزیزان و جامعه ورزش افزود: «ابتدا پیکر مرحوم سعیداوی و مسعودی از زیر آوار خارج شد و بعد از ساعاتی پیکر بی جان مرحوم میراحمدی هم از زیر آوار کشف شد و بیرون آمد. خداوند به خانواده های این عزیزان صبر بدهد و این سه ملی پوش ارزنده را هم بیامرزد. روحشان شاد.»

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    26 1
    خدا هر سه نفر را رحمت کنه و به خانواده های آنها صبر عطا فرماید
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    تسلیت عرض می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس