عملیات ناموفق امداد و نجات برای ورزشکاران ایران/ عسگری: پیگیر انتقال پیکر 3 ملی پوش کشورمان هستیم

رئیس انجمن فوتبال قطع عضو گفت: ملی پوشان ایران به ارزروم و از آن جا پس از طی مراحل قانونی به مرز بازرگان کشورمان منتقل خواهند شد.

به گزارش مشرق، رئیس انجمن فوتبال قطع عضو در خصوص درگذشت ملی پوشان فوتبال قطع عضو کشورمان در زلزله ترکیه اظهار داشت: ۳ ملی پوش فوتبال قطع عضو کشورمان در تیم مالاتیای ترکیه در لیگ برتر این کشور بازی می‌کردند. آنها مدت ۵ سال در باشگاه‌های مختلف ترکیه بازی می‌کردند که یکی از بازیکنان امسال به جمع لژیونرهای ما اضافه شده بودند تا در این کشور توپ بزنند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه در زلزله ترکیه که بامداد روز دوشنبه رخ داد، آن ها زیر آوار هتل محل اقامت خود ماندند. شهر مالاتیای ترکیه با ۲ زلزله ای که آمده، به شدت تخریب شده است و تقریبا ۹۰ درصد شهر تخریب شده است. هتل ملی پوشان کشورمان هم در اولین زلزله که رخ داد تخریب شد و به دنبال آن که زلزله دوم رخ داد ساختمان همجوار آن هم به روی این هتل فروریخت و کلا امداد و نجات به آن ها مشکل شد و متأسفانه امروز پیکر بی جان آنها را از زیر آوار خارج کردند.

عسگری در خصوص نحوه انتقال پیکر ورزشکاران ایران به میهن گفت: من با سرکنسولگری ایران در ارزروم ترکیه تماس گرفتم و به من گفتند که پیکر آنها به با آمبولانس به ارزروم منتقل خواهد شد که این آمبولانس را با هماهنگی کنسولگری ایران به این منطقه اعزام کردند. پیکر آنها به ارزروم منتقل می شود و بعد از طی مراحل صدور خروج پیکر آنها از ترکیه به مرز بازرگان ایران منتقل می شوند و با توجه به اینکه هر ۳ ملی پوش کشورمان اهل خوزستان هستند از همان جا به خوزستان منتقل خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس