نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است | ضرورت بازنگری در ارزش های انقلاب

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران گفت: در ۲۲ بهمن و با حماسه بی‌نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یافت و ما توانستیم بگوییم که نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان اطلاعات استان تهران در دومین نشست تخصصی مشترک سالیانه مدیران استان و حراست دستگاه‌های اجرایی که امروز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: اگر این سوال مطرح شود که علت مواجهه نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران چیست؟ پاسخش در دو واژه جهانی شدن و جهانی سازی است.

وی افزود: ذیل پروژه جهانی سازی نظام استکبار توطئه‌های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی‌سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران با بیان اینکه تمام دعوا بر سر این دو واژه و پروژه جهانی‌سازی است، ادامه داد: برنامه نظام استکبار برای تغییر فرآیند جهانی‌شدن به جهانی‌سازی است یعنی بتواند اراده خود را بر دیگران تحمیل کند.

وی ادامه داد: اگر ما سه ماه را دوره اغتشاشات اخیر در نظر بگیریم، یعنی از ۲۵ شهریور و ایام پس از آن را یوم‌الشک حساب کنیم، در ۲۲ بهمن و با حماسه بی‌نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یافت و ما توانستیم بگوییم که در ۲۲ بهمن و با حماسه بی‌نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یافت و ما توانستیم بگوییم که نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است.

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران با بیان اینکه دشمن از هدف خود کوتاه نخواهد آمد و از تمام فرصت‌های خود در آینده استفاده خواهد کرد، گفت: تا زمانی که در مسیر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی هستیم ما خواهیم توانست از توطئه‌های آنها عبور کنیم.

وی همچنین با اشاره به نشست سران به اصطلاح اپوزیسیون در دانشگاه جرج تاون آمریکا طی روزهای گذشته، عنوان کرد: پیام این افراد این بود که ما در کنفرانس امنیتی مونیخ با سیاستمداران غربی برای براندازی جمهوری اسلامی گفت‌وگو خواهیم کرد؛ درحالی که باید به آنها گفت مگر بود و نبود جمهوری اسلامی دست سیاستمداران غربی است که می‌خواهید با آنها مذاکره کنید؟ چه مقطعی بوده که آنها نخواسته باشند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند؟

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه باید بازنگری مجددی داشته باشیم تا به ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بازگردیم، عنوان کرد: باید دست مردمی که در این شرایط آمدند را ببوسیم، باید بازنگری در ساز و کارها داشته باشیم و رویکردهای جدیدی مبتنی بر ارزش‌های اصیل انقلاب اتخاذ کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    از توطئه بدحجابی و بی‌حجابی چی؟ با اون زنان هرزه که بدون پوشش میگردن چیکار کردید؟
  • فرزاد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 1
    اول باید اصلاح طلبان منافق و نفوذی ها ازقاموس جمهوری اسلامی برای همیشه محووحذف گردند تابتواتیم به روزهای اوایل انقلاب که همه خالصانه وخاضعانه وبدورازتکلف برای ایران اسلامی عزیزکارمیکردندبرگردیم
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    نظارت بر بازار نیست هر کس هر غلطی دوست داره میکنه برخی نانوایی ها یک ساعت قبل از موعد مشتری را جواب میکنند ارد را میفروشند امشب بعد از نماز مسجد دو تا نانوایی بربری رفتم نان تمام شده بود اجبارا سنگک گرفتم ایام اربعین امسال یادش بخیر عراق گوشت کیلویی 320 هزار بود ایران 180 اما دلالان بیکار ننشستند و الان جبران کردند شاید الان عراق گرانتر شده باشه نمیدانم هو الرزاق خدایا شکرت خوبه باز ترکیه نشدیم با این فاجعه خدا کمکشان کند
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    از فتنه حجاب چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس