پوتین: امروز سربازان ما شجاعانه با نئونازی‌ها می‌جنگند

رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: امروز سربازان ما شجاعانه با نئونازی‌ها می‌جنگند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: امروز سربازان ما شجاعانه از روسیه دفاع می کنند؛ آن ها شانه به شانه با نئونازی ها می جنگند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه سخنان خود اضافه کرد: برنامه های توسعه مراقبت های بهداشتی در روسیه عالی است و همه آنها علیرغم مشکلات منشعب از خارج از کشور اجرا خواهند شد. منابع اجرای همه آن ها نیز در دسترس ما است.

به گزارش وبگاه کرملین، رئیس جمهور روسیه برای شرکت کنندگان در مراسم رسمی به مناسبت روز یادبود روس هایی که در خارج از کشور خدمت کردند و سی و چهارمین سالگرد خروج نیروهای شوروی از افغانستان سخنرانی می کرد.

وی دیروز در سخنانی در این خصوص گفته بود که کشورش می داند که چگونه با تحریم های گسترده غرب کنار بیاید.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه دیروز سه شنبه در اظهاراتی عنوان کرده بود که روسیه در حال حاضر تحت فشار تحریم های بی پایان کشورهای غیردوست قرار دارد، اما یاد گرفته چگونه با این تحریم ها کنار بیاید.

رئیس جمهور روسیه با انتقاد از رویکرد تحریمی غرب به بهانه جنگ اوکراین، گفت: ما تحت فشار دائمی خارج از کشور زندگی می کنیم. منظور من این تحریم های بی پایان است.

پوتین یادآور شد که همانطور که همه شاهد هستند، روسیه با خونسردی از تمام این تحریم ها عبور می کند.

اتحادیه اروپا از فوریه ۲۰۲۲ تا کنون ۹ بسته تحریم اقتصادی را علیه نهادها و شخصیت‌های روسیه اعمال کرده است.

پیش از این «ولودیمیر زلنسکی» اذعان کرد: ما مشاهده می‌کنیم که سرعت تحریم‌ها در اروپا علیه روسیه کمی کاهش یافته است، در حالی که روسیه به سرعت خود را با تحریم‌ها وفق می‌دهد، بنابراین سرعت بخشیدن و اصلاح این وضعیت برای ما مهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    2 0
    درود
  • ramin/ IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    این تاوان دنیاست وقتی 70 ساله هرروزصهیونیستا مردم رومیکشندوجهان بجزتفکرانقلاب فقط تماشاچیه این اتش بعدازفساد وتباهی به کشورها سرایت کرده تادرخون واتش غرقشان کند
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 2
    تو خودت پدر نئونازی های اروپا هستی
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    5 1
    کرم کرملین کور شده ارتشی ازمزدورانی الکی جنایتکاران زندانی برای پول و ادامه زندگی انگلی به پوتین جنایت کار پیوسته اند در مقابل دلاور مردان اوکراین با اراده قوی برای دفاع از وطن درمیدان وتا پای جان میجنگند جبهه حق پیروز است مرگ بر پوتین یزید کافر
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    پوتین مرد خوبیه . تحقیق کردم که میگم . در ضمن درباره اوکراین تحقیق کنین تا جریان براتون روشن شه مثه من .
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    پوتین دمت گرم. برو جلو دمار از روزگار غرب و آمریکا در بیار.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    خدا مرگ به آدمکشها بده
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    با 300 هزار نیرو از شمال اوکراین می توان هم کیف و هم چرنیهوف را می توان تصرف نمود البته باید پیشروی ها در امتداد رود دنیپر ادامه یابد تا ارتش اوکراین نتواند از پلهای موجود بر رودخانه دنیپر استفاده کند
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    ایران باید ساخت 10 برابری موشک های بالستیک و و ده برابری پهبادهایی همچون مهاجر 6 و شاهدهای 129 و 181 هر کدام به تعداد 10 هزار شروع نماید چون بوی جنگ در خاورمیانه دارد شنیده می شود و اینها بازدارنده هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس