خسروی‌وفا: مشکل ورزش ما بودجه نیست/ طلای سنگین وزن پاراوزنه‌برداری برای ایران است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هنوز اعتقاد دارم مشکل کشور و ورزش کشور بودجه نیست.

به گزارش مشرق، محمود خسروی‌وفا در حاشیه دومین روز از رقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی مردان کشور (جام فجر) اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از آن را در متن زیر می‌خوانید:

*مسابقات پاراوزنه‌برداری به نام مرحوم سیامند رحمان، قهرمان و پهلوان بزرگ ما همه ساله برگزار می‌شود. معمولاً مهمانان خارجی نیز در این مسابقات حضور دارند، اما امسال کمتر استقبال شد، اما این مسابقات در تقویم بین‌المللی قرار دارد.

*اطمینان داشته باشید طلای پارالمپیک پاریس در سنگین وزن برای ایران است. خیلی خوشحال هستم که همیشه وزن‌های سنگین المپیک و پارالمپیک متعلق به ایران است و نشان دهنده ظرفیت جوانان ایرانی است و با اطمینان می‌گویم نسل جوان نسل پرقدرت و پرتوانی است که از فرصت‌ها استفاده و در میادین ورزشی خود را ثابت می‌کند.

*برگزاری این مسابقات انگیزه و فرصت خوبی برای نسل جوان است تا فعال، پرتوان، پرقدرت و با اخلاق بتوانند سیامند رحمان را الگوی خود را قرار بدهند و در مسابقات شرکت کنند. رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در ایران حضور دارد و اظهار تمایل داشت این مسابقات را از نزدیک ببینند و این فرصت برای ایشان به وجود آمد تا از ظرفیت ورزش ایران از جمله ورزش پارالمپیک استفاده کند.

*هنوز اعتقاد دارم که مشکل ما در کشور و ورزش کشور بودجه نیست و در اصل باید از ظرفیت‌های مدیریتی و توانایی‌های داخلی استفاده کنیم. این موضوع ابزارهای خاص خود و یک وسیله مهم به نام بودجه می‌خواهد.آنچه که مسلم است ورزش از کمترین بودجه در دستگاه‌های مختلف برخوردار است و هاشمی درست گفته است، اما اگر بودجه را ندادند ورزش ما دچار افت و مشکل می‌شود؟ نه باید از ظرفیت‌هایی که وجود دارد استفاده کرد و به عبارتی از این قسمت صحبت شهید سلیمانی که از تهدیدها باید فرصت ساخت، وام گرفت و بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و افتخارات خوبی را در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب سهمیه المپیک پاریس داشته باشیم.

*کمیته ملی المپیک یک نهاد مستقل هستیم و باید این کار را بکنیم. دستور دولت این است که دستگاه‌ها نباید در زمینه بودجه ورود کنند، اما کمیته ملی المپیک به عنوان یک نهاد مستقل ضمن احترام به این دستور و اینکه خدشه‌ای به این دستور وارد نشود، به طور طبیعی ظرفیت ورزش کشور را به اطلاع نمایندگان می‌رسانیم تا با دید بازتر بتوانند اعتبارات خوبی را برای فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تصویب کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یالثارات IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    آره مشکلمون گوجه و بادمجونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس