مرگ دلخراش ۲ موتورسوار در تصادف با تانکر حمل آب در دزفول

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ۲ جوان موتورسوار در جاده سردشت دزفول در تصادف با تانکر آب جان باختند.

به گزارش مشرق از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد جمعه افزود: این حادثه ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ۲ اکیپ آتش نشانی به محل حادثه در جاده سردشت نرسیده به پارک جنگلی لاله اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، یکدستگاه موتورسیکلت هندا ۱۲۵ با یکدستگاه تانکر حمل آب برخورد کرد که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده هر ۲ راکب موتورسیکلت در دم جان باختند.

رئیس آتش نشانی دزفول خاطر نشان کرد: اکیپ‌های عملیاتی ۲ ایستگاه شماره یک و چهار زیبا شهر به محض حضور در محل، ضمن کنترل محل رفت و آمد خودروهای عبوری، با استفاده از جرثقیل خودروی امداد و نجات سازمان، اقدام به بلند کردن تانکر و بیرون آوردن هر ۲ جسد از زیر چرخ‌های خودرو کردند که توسط عوامل اورژانس‌ به سردخانه باغ بهشت منتقل شدند.

وی ضمن اظهار تاسف از حادثه بوجود آمده و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این حادثه از عموم مردم به ویژه جوانان خواست با رعایت اصول ایمنی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی که حداقل آن استفاده از کلاه ایمنی و رعایت سرعت مجاز است، حافظ جان خود باشند تا شاهد اینگونه صحنه‌های دلخراش نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    1 1
    این موتورهای جدید سنگین بلای جان جوانهای ما شدن.چرا کاری نمیکنه کسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس