کد خبر 1466265
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
تلاش اوکراین برای اتهام زنی علیه روسیه

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، اوکراین و اروپا در تلاش برای اتهام زنی به روسیه در زمینه حمله به مکان های ممنوعه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از توسل اوکراین به اتهام زنی گسترده علیه مسکو در زمینه حمله ادعایی به برخی مناطق دارای مواد شیمیایی خطرناک خبر داد.

وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که کی یف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز در مقیاس وسیع است تا روسیه را به انجام حملات بی رویه به مناطق دارای مواد خطرناک رادیواکتیو متهم کند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که کانتینرهای حاوی مواد رادیواکتیو از اروپا به اوکراین تحویل داده شده است تا زمینه آلودگی ساختگی در مناطق مذکور را فراهم کند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین این اقدام را پیش از یازدهمین نشست ویژه سازمان ملل، صورت می دهد تا روسیه را به نقض فاحش کنوانسیون ایمنی هسته ای متهم کند.

آنگونه که در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است، کی یف قصد دارد از ظروف حاوی مواد رادیواکتیو برای شبیه سازی آلودگی در این مناطق استفاده کند.

از سویی مقامات نظامی روسیه روز شنبه اعلام کردند که ارتش اوکراین مهماتی حامل یک سم ناشناس را بر روی مواضع ارتش روسیه در نزدیکی روستاهای اوروژاینویه و ولیکایا نووسلکا در مسیر اوگلدار پرتاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    خدابخوادانگارشرزلنسکی پست فطرت ازسرایران کنده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس