روسیه پهپادهای اوکراین در خرسون و زاپروژیا را منهدم کرد

بنا به تازه ترین گزارش وزارت دفاع روسیه، شماری از نظامیان اوکراینی در درگیری های شبانه روز گذشته با ارتش روسیه کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین را در قالب گزارش جدیدی اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور در جریان درگیری ها در محور کوپیانسک نزدیک به ۱۰۰ نیروی ارتش اوکراین را کشتند.

بنا به این گزارش، نیروهای ارتش روسیه بخش اصلی ودیانو را در مسیر دونستک آزاد کردند، که در اثر درگیری ها در این منطقه بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه یادآور می شود که نیروهای روسی پایگاه فرماندهی اوکراین در لیمان در منطقه کراماتورسک را هدف قرار دادند. همچنین نیروهای ارتش روسیه یک انبار مهمات متعلق به ارتش اوکراین را که حاوی ۲هزار موشک گراد و بیش از ۳ هزار گلوله توپ بود، منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسی ضدحمله سه گروه اوکراینی در لوهانسک را خنثی کردند و در درگیری های این منطقه تلفات نیروهای ارتش اوکراین به بیش از ۶۰ نفر رسید.

بنا به اعلام ارتش روسیه، سیستم های پدافند هوایی این کشور سه پهپاد را در مناطق زاپروژیا و خرسون منهدم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 2
    تنها راه پای میز مذاکره آوردن اوکراین قطع سراسری برق اوکراین است یعنی خاموشی مطلق ظرف سه ماه میان پای میز زانو می زنند زلنسکی می آید و پای پوتین را لیس می زند
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خوب چرا روسیه از پهبادهای ارزان قیمت برای هدف قرار دادن این تاسیسات استفاده نمی کند استفاده از موشک های کروز گران قیمت برای نبردهای طولانی مدت روسیه اصلا به صلاح نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس