کد خبر 1466307
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
گزافه گویی دیپلمات آمریکایی علیه ایران

سفیر ایالات متحده در فلسطین اشغالی با گزافه گویی علیه ایران گفت که همه گزینه‌ها روی میز است و آمریکا از تل آویو حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، سفیر ایالات متحده در فلسطین اشغالی با گزافه گویی علیه ایران گفت که همه گزینه‌ها روی میز است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «تام نایدز» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی روز یکشنبه در نشستی در شهر «قدس اشغالی» گفت در حال حاضر از اجرای برجام نیست و به دلیل اینکه ایران هواپیماهای بدون سرنشین روسیه را برای استفاده در جنگ در اوکراین تامین می‌کند، آمریکا نیز در زمینه برجام مذاکرات غیر مستقیم با ایران انجام نخواهد داد.

وی گفت : «هیچ فرصتی برای بازگشت ما به میز مذاکره وجود ندارد.»

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی ادامه داد: «همانطور که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته ، ما کنار نخواهیم ایستاد که شاهد دستیابی ایران به سلاح اتمی باشیم. همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل می‌تواند و باید هر کاری که برای مقابله با آن نیاز دارد انجام دهد و ما از آنها حمایت کرده‌ایم.»

این در حالی است که «آمیچای چیکلی» وزیر راست افراطی امور یهودیان خارج از فلسطین اشغالی از حزب لیکود روز یکشنبه (به سخنان تام نایدز سفیر آمریکا در تل‌آویو که از «بنیامن نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواسته بود در تغییر نظام قضایی این رژیم تند نرود، واکنش نشان داد.

او به شبکه صهیونیستی کان گفت: «به سفیر آمریکا می‌گویم، خودت ترمز بگیر و به کار خودت برس. در اینجا حاکم نیستی که در موضوع اصلاحات قضایی دخالت کنی. خوشحال خواهیم شد که درباره مسائل خارجی و امنیتی با شما گفت‌وگو کنیم. اما به دموکراسی ما احترام بگذارید» .

به نوشته تایمز اسرائیل، تام نایدز در ادامه اتهام زنی علیه ایران در زمینه ساخت بمب اتمی گفت: «تهدید ایران هسته‌ای فقط مختص اسرائیل نیست بلکه برای خاورمیانه و آمریکا هم هست. ما روی این موضوع متمرکز هستیم. همکاری اسرائیل و آمریکا در قبال ایران بی‌سابقه است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    این میز اینها از بس گزینه هایشان روی میز مانده کپک زده به فکر میز دیگری باشند خخخخخ
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    آشغال سگ کی هستی به ایران چپ نگاه کنید پیغام داده بودید که اگر ایران مارا بزند ۵۲ نقطه ایران را می زنیم ما زدیم وشما هیچ غلطی نتوانستید بکنید!
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • هاشم IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    عین اسد از یاد بردید گزافه گویی میکنید اگر من فرمانده یگان موشکی میبودم آن وقت آمریکا و حتی فرماندهان خود و دنیا چیزی یاد می گرفتن که چگونه باید عمل میکردن ..... .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس