واکنش غیرمنتظره به درخشش لژیونر پرسپولیسی؛ تو اشتباهی اینجا هستی!

بازیکن تیم ملی ایران مورد تمجید رسانه قبرسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، وب سایت match قبرس به بهانه گلزنی کریم انصاریفرد در دیدار اومونیا مقابل آپوئل در جام حذفی قبرس به تمجید از این مهاجم و کاپیتان تیم ملی ایران پرداخت و از او به عنوان یک الگو و مرجع برای سایر بازیکنان یاد کرد.

این رسانه نوشت: «کریم انصاری فرد نمونه دیگری از کیفیت خود را در دربی با آپوئل نشان داد. این بازیکن ۳۲ ساله ایرانی به معنای واقعی کلمه همه کاری انجام داد، انرژی زیادی گذاشت و در اولین بازی جام حذفی در ۸۸ دقیقه رهبر تیم اومونیا بود. او فوتبالیستی است که به خصوص پس از اتمام وظایفش در جام جهانی قطر، مدام کلاس خود را تایید می‌کند. او به طور کامل به تمام نقش‌هایی که مربی به او محول می‌کند پاسخ می‌دهد و یک "ابزار" ارزشمند در خط حمله است.»

وب سایت قبرسی با اشاره به حضور موفق انصاریفرد در تمام پست‌های محول شده به او و کمک در کارهای دفاعی نوشت: «در پایان باید گفت انصاری فرد الگوی هم تیمی‌هایش است. او بازیکنی است که در سه جام جهانی گذشته شرکت کرده و بسیاری استدلال می‌کنند که او اشتباهی به قبرس آمده است. و حقیقت این است که او با ثبات رقابتی، حرفه‌ای بودن و احترام به تیم و هوادارانش در هر مسابقه آن را تأیید می‌کند. او در عملکردش ثبات داشته و امید می‌رود به همین منوال ادامه دهد زیرا این به نفع اومونیا و در کل به نفع فوتبال قبرس خواهد بود.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    همان قبرس هم برایش زیاد است و همه می دانیم که برای حضور ایشان در تیم ملی نکات فنی در ارجحیت دوم بودند
  • مراد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    تاجاییکه یادمه ایشان از پرسپولیس دیپورت شده ودوباره در تراکتور احیا گردیدند حالا چرا ستاره پرسپولیسی؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس