کد خبر 1470231
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
احتمال بازگشت انصاری‌فرد به یونان با ۴۰۰ هزار یورو در سال

یک سایت یونانی از احتمال بازگشت کریم انصاری‌فرد به لیگ این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت philenews، کریم انصاری‌فرد در این فصل عملکرد خوبی در تیم اومونیا قبرس داشته است و به همین خاطر زمزمه‌ها مبنی بر بازگشت این بازیکن ایرانی به لیگ یونان شنیده می‌شود. بر همین اساس کریم انصاری‌فرد نیز در تابستان به دنبال بازگشت به سوپرلیگ یونان خواهد بود و آریس در حال حاضر جدی ترین مشتری بازیکن ایرانی است.

کریم انصاری‌فرد در قبرس با پیراهن اومونیا خوب کار می‌کند و توانسته است پنجمین گل خود را در قبرس به ثمر برساند و این نشان می‌دهد که در شرایط خوبی قرار دارد و تابستان آینده او ممکن است بار دیگر راهی لیگ یونان شود. چیزی که خود بازیکن ایرانی نیز به دنبال آن است.

بیشتر بخوانید:

دو اقدام خبرساز مهاجم ایران در قبرس +عکس

او با اومونیا تابستان گذشته برای یک سال با بند تمدید قرارداد برای یک سال دیگر قرارداد امضا کرد اما شاید این بزرگ‌ترین مشکل نباشد، بلکه دستمزد او مهم‌ترین چالش است. چند تیم می‌توانند تقریباً ۴۰۰ هزار یورو را برای هر سال به او بدهند؟ شاید آریس. قیمت کریم انصاری‌فرد ممکن است باعث شود تا تردیدها درباره جذب او ایجاد شود و باید دید در نهایت بازیکن ایرانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

کریم انصاری‌فرد در پنج سالی که در یونان با پانیونیوس، المپیاکوس و آ.ا.ک آتن بازی کرد، نشان داده بود که چه کاری می‌تواند انجام دهد. به نظر می‌رسد انصاری‌فرد به مرحله جدید دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده است و قصد داشت تا فضای جدیدی را تجربه کند.

انصاری‌فرد خیلی دوست داشت به کشوری برود که هم دسترسی مستقیم به یونان داشته باشد و هم در سطح نسبی خوبی باشد و به همین خاطر اومونیا را انتخاب کرد و باید دید بعد از یک فصل حضور در این تیم بند تمدید قرارداد را فعال خواهد کرد یا بار دیگر راهی لیگ یونان می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس