عفو از سوی رهبر معظم انقلاب برای حوادث اخیر بی سابقه بود

معاون اول قوه قضاییه گفت: عفو از سوی مقام معظم رهبری برای حوادث اخیر بی سابقه بود و دنیای لاییک را در دنیا متحول کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد مصدق صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل پزشکی قانونی گلستان اظهار کرد: حضور مردم در صحنه مسوولیت مسوولان در کسور را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مسئولان و دشمنان پیام داشت و آن پیام حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی بود.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: کسانی که دنبال ایجاد نا امنی و اغتشاش در کسور بودند باید این پیام را دریافت کنند که مردم پاسخ نه به تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آنها داده‌اند.

عفو از سوی رهبر معظم انقلاب برای حوادث اخیر بی سابقه بود

مصدق گفت: مسوولان نیز باید به این پیام گوش فرا دهند که مردم لایق خدمت بیش از پیش و شبانه‌روزی هستند.

وی اضافه‌ کرد: دشمن در حال رصد شبانه‌روزی شرایط کشور است و از سوی دیگر وضعیت معیشت مردم وضعیت استثنایی است و مردم از نظر معیشت در تنگنا هستند و مسئولان باید برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: مهمترین راهکار مقابله با دشمن تلاش بیش از پیش مسوولان برای خدمت به مردم و افزایش وحدت بین مردم و مسوولان است.

مصدق گفت: خدا را شاکریم که قوه قضاییه امروز در تمام بخش‌ها با تمام قوت در صف و ستاد در حال تلاش و خدمت به مردم است.

وی افزود: پزشکی قانونی یک نهاد قانونی، تخصصی و پزشکی رسمی در حوزه کارشناسی پزشکی است و در این مسیر باید از کارشناسی سنتی به سمت کارشناسی نوین با استفاده از تکنولوژی دانش‌بنیان پیش برویم.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اطاله دادرسی و عدم اتقان رای دو ابرچالش مهم دستگاه قضایی در کشور است که نظریه پزشکی قانونی در هر دو مسئله موثر است.

مصدق افزود: ما در سند تحول قضایی برای اولین بار برنامه‌های قوه قضاییه را بجای ماموریت محور هدف محور تعریف کردیم که هدف اصلی رضایتمندی مردم و اجرای عدالت است.

وی افزود: ما باید در سیستم قضایی از سیستم هوش مصنوعی استفاده کنیم و علم به سرعت در حال پیشرفت است.

عفو از سوی رهبر معظم انقلاب برای حوادث اخیر بی سابقه بود

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ما در قوه قضاییه باید شرایط را به صورتی فراهم کنیم که قضات و فعالان سیستم قضایی زمان مناسبی برای مطالعه داشته باشند.

مصدق گفت: خداوند را شاکریم که امروز این تفکر در قوه قضاییه حاکم است و رییس قوه بیش از هر چیز به دنبال اجرای عدالت را روش‌های نوین است.

وی بیان کرد: عفو اخیر برای حوادث اخیر بی‌سابقه بود و نظام‌های لاییک را در دنیا متحول کرد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم اعلام کرد تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان بر اسلام هراسی را نابود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    از رایفی پور هم اگر بپرسید احتمالا تائید کنه مصی با عوامل صالح داخلی همکاری دارد و شورشهای کوچک و بچگانه و بی پایه ایجاد میکنه که شکست بخوره و پایه نظام محکم شود وگرنه میرفت چند تا دزد مقیم خارج را معرفی میکرد فلان جا خانه و اموال دارد و ترور میکرد به نفع مردم ایران که نمیکند و نکرد و نخواهد کرد. و ممکنه مصی نفوذی و پرستو و ایدزی باشه که با روسا و پهلوی رابطه برقرار کنه که بیمار شوند و فوت کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس