کد خبر 1466989
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
پرسپولیس با عبور از سپاهان به دو جام می رسد/گلرها تعیین کننده اند

کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمد برزگر دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در جام حذفی را یکی از مهم‌ترین بازی‌های دو تیم برای رسیدن به موفقیت در فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور دانست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت این دیدار درباره تاکتیک‌های ژوزه مورایس و یحیی گل محمدی برای کسب پیروزی و همچنین اهمیت نتیجه بازی در ادامه فصل فوتبالی کشور صحبت‌هایی را انجام داد که در پی می‌خوانید:

فوتبال ایران عطش بازی خوب دوتیم را دارد

برزگر ابتدای صحبت‌هایش را با اظهار امیدواری درباره جذابیت بالای دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی آغاز کرد و گفت: خوشبختانه دو تیم با کیفیت برای یکی از مهم‌ترین جام‌هایی که میانبر قهرمانی است بازی خواهند کرد. پرسپولیس و سپاهان برای بردن قطعاً بازی می‌کنند و هیچ تیمی دوست ندارد با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر بازی را به وقت اضافه بکشد.

گلرها تعیین کننده هستند

ادامه صحبت‌های بزرگ در خصوص بازی دو تیم به نقش علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس و حضور پیام نیازمند با بازوبند کاپیتانی درون دروازه سپاهان اصفهان مربوط بود. کارشناس فوتبال ایران در این‌باره تاکید کرد: دو تن از بهترین‌های حال حاضر دروازه بانی ایران روبروی هم قرار می‌گیرند. آنها کلین شیت های زیادی در این فصل داشتند اما بسته ماندن دروازه هر یک از آنها در این بازی طعم دیگری دارد.

بیشتر بخوانید:

دلیل عجیب برای نیامدن گل‌محمدی به نشست خبری

مورایس مراقبت می‌کند یحیی دنبال مالکیت

برزگر درباره اندیشه‌های یحیی گل محمدی در سفر به اصفهان برای تقابل با ژوزه مورایس یادآور شد: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد. اینکه شنیده ام قرار است دو مهاجم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند اتفاق فنی جالبی است که می‌تواند باعث عبور مهاجمان این تیم از خط دفاعی سپاهان شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پیش بینی می‌کنم بازی دو تیم در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه به اتمام برسد. همین موضوع هم می‌تواند جذابیت بازی را زیاد کند. به نظرم سطح کیفی بازیکنان دو تیم خیلی نزدیک است و اشتباهات کوچک تعیین کننده خواهد شد.

برنده برای هر دو جام چشمک می‌زند

کارشناس فوتبال ایران بر خلاف سایرین اعتقاد دارد تأثیر نتیجه این بازی روی روحیه هر یک از تیم‌های برنده باعث موفقیت در لیگ برتر نیز خواهد شد. برزگر گفت: قطعاً جام حذفی با لیگ برتر فرق دارد اما روحیه بازیکنی که در هر دو جام بازی خواهد کرد تغییر می‌کند. در حقیقت هر نتیجه‌ای می‌تواند انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان را دستخوش تغییر کند. من اعتقادم این است برنده این بازی برای جام حذفی و قهرمانی در لیگ برتر چشمک خواهد زد. دو تیم رقابت تنگاتنگی دارند و هر تیمی پیروز شود با تمام وجودش آن را لمس خواهد کرد.

ناداوری لوث نشود

«اشتباهات داوری باید کم شود اما پرداختن بیش از اندازه می‌تواند موضوع را به حاشیه بکشد». او در این باره گفت: قطعاً مشکلات داوری زیاد شده است اما نباید فراموش کرد که این اتفاق می‌تواند برای هر تیمی بیفتد. پرسپولیس از اشتباهات داوری متضرر شده است اما پرداختن بیش از اندازه به همین موضوع می‌تواند تأثیر معکوس داشته باشد و همه چیز را لوث کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس