کد خبر 1467021
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
ادعای درست گل محمدی در خصوص اخراجش از پرسپولیس/ ماجرای اولتیماتوم قبل ار حساس ترین بازی فصل

طی روزهای اخیر برخی مدعی شدند که هیات‌مدیره به یحیی اولتیماتوم داده است که واقعیت نداشت.

به گزارش مشرق، پرسپولیس از ۴ بازی اخیر خود در لیگ فقط موفق به کسب ۴ امتیاز شده است که این نشان می‌دهد سرخپوشان حداقل از لحاظ نتیجه‌گیری در فرم خوبی به‌سر نمی‌برند. در همین راستا نیز هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه هفته گذشته خود یحیی گل‌محمدی را احضار کرد تا به‌نوعی از او قبل از مصاف با سپاهان حمایت کرده باشند. هرچند برخی مدعی شدند که هیات‌مدیره به یحیی اولتیماتوم داده است که واقعیت نداشت. بدون‌تردید هیچ‌یک از اعضای فعلی هیات‌مدیره پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه تا زمان حضورشان در این باشگاه در بدترین شرایط هم به سرمربی تیم‌شان اولتیماتوم نخواهند داد از این جهت که آنها از سرمربی تیم‌شان به‌نوعی حساب می‌برند.

حتی یحیی هم صراحتا اعلام کرده بود که مدیرعامل و هیات‌مدیره پرسپولیس نمی‌توانند برکنارش کنند. درهرصورت یحیی امروز در شرایطی تیمش را ارنج خواهد کرد که حمایت باشگاه را پشت خود می‌بینید و خواسته‌های فنی و مالی‌اش نیز برآورده شده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    4 0
    با اینکه خودم پرسپولیسی هستم و آقا یحیی رو هم در زمان بازیگر بازیکن خوش اخلاق و بی حاشیه ای میدونستم متاسفانه ایشون در مسیر بدی قرار گرفتن و بی جهت به مسائلی ورود میکنن که در حد و اندازه ایشون نیست و خودشون و تیم رو دچار حاشیه میکنن
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 2
    یحیی گه محمدی مربی خیلی خوبیه
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 4
    دیدن فوتبال به فتوای من حرام است
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    2 0
    بره گمشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس