سومین کشتی حامل بار صادراتی ایران، اردیبهشت ۱۴۰۲ به ونزوئلامی‌رود

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.

به گزارش مشرق به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، حمل منظم بار صادراتی به مقصد ونزوئلا که یکی از درخواست‌های شرکت‌ها و تجار ایرانی بوده، چندماهی است از سوی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه ویژه قرار گرفته و بر این اساس، خط منظم کشتیرانی از ایران به مقصد ونزوئلا به صورت هر دو ماه یکبار راه اندازی شده است.

بر این اساس، خط مذکور با نرخ‌های کرایۀ رقابتی و برنامه سفر منظم، تاکنون دو سفر به انجام رسانده و شناور سوم نیز قرار است اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به مقصد ونزوئلا اعزام گردد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به طور مستقیم از درب کارخانجات واحدهای تولیدی در اقصی نقاط کشور، به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.

گفتنی است، علی‌رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده و طرح موضوع در رسانه‌ها مبنی بر درخواست گسترده تجار و شرکت‌ها برای حمل بار صادراتی به مقصد ونزوئلا، تاکنون به جز دو شرکت خودروساز، استقبال چندانی از خط مذکور صورت نگرفته و از آنجایی‌که هزینه‌های تردد شناورهای اقیانوس‌پیما در مسیر ایران و ونزوئلا بسیار بالا است، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تمامی فعالان اقتصادی صادرکننده کالا به این کشور درخواست می‌نماید، نسبت به استفاده از این امکانات اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس