بنیاد مستضفعفان برای استخراج نفت در شهرستان گناوه به کمک وزارت نفت می‌آید

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد قرار است در حفاری‌های صنعت نفت در استان بوشهر همکاری کند و با هماهنگی‌هایی انجام شده برای طرح استخراج نفت در شهرستان گناوه به کمک وزارت نفت می‌آید.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح روز پنجشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: این بنیاد همچنین برنامه دارد تا برای محرومیت‌زدایی در استان بوشهر گام‌های بیشتری بردارد، بر همین اساس به‌زودی در مناطق کمتر توسعه‌یافته شهرستان‌های دشتستان و دشتی خدمات‌رسانی جهادی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: این بنیاد در تلاش است برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و حتی خانواده‌هایی که زیر پوشش نیستند نیز در استان بوشهر مسکن بسازد.

فتاح گفت: چندین هزار بسته معیشتی تا کنون در استان بوشهر میان خانواده‌های کمتر برخوردار توزیع شده و با توجه به نزدیکی عید و ماه رمضان بسته معیشتی میان قشر نیازمند جامعه توزیع شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این‌که طرح مولدسازی طرح خوب و کارگشایی است، گفت: این بنیاد املاک چندانی در استان بوشهر ندارد، ولی تصمیم گرفته که اگر ملکی از این بنیاد وجود دارد که برای ساخت مدرسه و یا خانه بهداشت و دیگر خدمات عمومی مناسب است، در اختیار وزارتخانه مرتبط قرار گیرد تا با ساخت مدرسه یا خانه بهداشت به مردم خدمات‌رسانی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه راهبردی، نظامی و خدمات نقش فوق‌العاده‌ای در کشور دارد، اما سهم استان از هزینه‌کردهای مؤثر، کافی نیست.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در حوزه تولید اشتغال و ثروت نیازهای جدی داریم و با توجه به این‌که بنیاد قرار است در استخراج نفت با وزارت نفت در شمال استان بوشهر همکاری کند، این کار باید همراه با ساخت پالایشگاه نفت در همان نقطه باشد تا چرخه کار اکتشاف، استخراج و و پالایش شکل بگیرد.

وی همچنین توجه بیشتر بنیاد مستضعفان به بازسازی هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی استان و تأمین آب آشامیدنی برخی مناطق استان بوشهر را خواستار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • منوجانی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 0
    بنیاد مستضعفان نفت استخراج کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حمیدرضا IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    استان بوشهر با داشتن بزرگترین نخلستانهای دنیا وداشتن سواحل ارزشمند بدون نفت وگاز هم میتواند پیشرفت کند فقط مدیر کاربلد ودلسوز میخواهد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس