سردار نقدی

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تدوین و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان در این نهاد، از تشکیل گردان‌های حضرت علی‌اکبر (ع) در سپاه برای رشد و تعالی سربازان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه ۶ اسفندماه) در پانزدهمین جشنواره سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: سربازی برای یک مکتب الهی و نورانی و مهد ولایت و عدالت‌خواهی، و برای مردانی که به دنبال آزادی‌خواهی و دارای هویت هستند، باعث افتخار است.

وی افزود: سربازی زیر پرچمی که برای آزادی بشریت برافراشته شده و زیر نظر فرمانده‌ای دانشمند که از عادل‌ترین انسان‌های زمین است، بالاترین افتخار است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به لزوم دفاع قاطع تأکید کرد: دفاع در حکومت اسلامی وظیفه همگان است و وقتی دشمن هجوم آورد، همکان باید ایستادگی کنند. البته برخی‌ها با جوسازی و برای جلب افکار عمومی اعلام می‌کنند که سربازی یک امر ضروری و لازمی نیست؛ آن‌ها به این مسئله توجه ندارند که دفاع از آب و خاک اسلامی وظیفه همگان است و این قاعده دفاعی اسلام است که اگر رعایت شود از خیلی از هزینه‌های سنگینی که دیگران می‌کنند، ما می‌توانیم مستثنی شویم.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح ما موازنه قدرت را با کشوری که حداقل ۱۰۰ برابر ما بودجه دفاعی دارد، برقرار کرده است، گفت: امروز آمریکا جرأت حمله به ما را ندارد؛ چرا که او متکی به نیروهایی است که برای حقوق خدمت می‌کنند و فداکاری ندارند؛ اما اینجا ما خیل عظیمی از نیروهای بسیجی و سربازان را داریم که از میان ملت انتخاب شدند و جان خود را فدا می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سربازی برای عموم منطق بسیار قوی دارد؛ علاوه بر اینکه میدانی برای ساختن جوانان کشور است و خودشان را در شرایط مختلف محک می‌زنند.

وی با بیان اینکه از اقدامات صورت گرفته برای سربازان راضی نیستیم، افزود: با مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی فاصله داریم و ایشان فرمودند که محیط سربازی باید همچون دانشگاه باشد و باعث رشد و تعالی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اعلام خبر تأیید و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: طبق این نظام‌نامه سربازان علاوه بر انجام فعالیت‌های روزانه خود در قالب گردان‌های علی اکبر (ع) دوره‌هایی در راستای رشد و تعالی طی خواهند کرد.

وی ادامه داد: نظام‌نامه جامع سربازان از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه ملت ایران در ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستادگی کرده است، تصریح کرد: ملت ایران در این ۴۴ سال در مقابل دشمن در جنگ هشت ساله، موشک‌باران شهرها، تحریم و تهاجم روانی سر خم نکرده است و با صلابت و سرافراز ایستادگی کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه نباید حوادث اخیر را هیچ‌گاه کوچک شمرد، تاکید کرد : اینکه در دنیا ۲۰۰ شبکه تلویزیونی و ۱۰۰ رادیو به گویش فارسی علیه ما وارد جنگ روانی شدند، موضوعی بی‌سابقه است و تاکنون این‌چنین اجماع رسانه‌ای علیه هیچ کشوری در جهان شکل نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    بعضی می گویند دفاع از جمهوری اسلامی دفاع از ایران نیست اما آنها در اقلیتند اکثریت مردم آنهایی هستند که در22 بهمن امسال به خیابانها آمدند لطفا از همانها سربازگیری کنید از این افتخار محروم نمانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس