کد خبر 1525685
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
پیشرفت‌های عظیم ایران در شرایط سخت تحریم تبیین شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید پیشرفت‌های عظیم ملت ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم را نشان داد که دنیا را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی اظهار کرد: تمام ارزش‌هایی که امروز داریم، پیشرفت‌هایی که به آن افتخار می‌کنیم و عزت ما از سوی شهداست و باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه اگر رهبر انقلاب به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی می‌فرمایند نزدیک قله هستیم جز با فداکاری و ایثار شهیدان به دست نیامده است گفت: روشن شدن صف حق و باطل به برکت خون شهدا بود، روزی که درگیر نبردی بزرگ بودیم و گروه‌هایی که به واسطه آمریکایی‌ها اداره می‌شدند و آمریکا واسطه‌هایی با چهره موجه به جنگ ما فرستاده بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام(ره) وقتی آمریکا را جریان کمونیستی و صدام را صدام آمریکایی نام نهاد همه دنیا تعجب کردند افزود: دشمن خود را از آتش معرکه دور نگه داشته بود و سربازان خود را یکی یکی به جنگ ما می‌فرستاد و این شهدا بودند که ما را در مقابل آنها نگه داشتند.

وی با بیان اینکه خون شهدا و ایثار آنها پرده از تزویر برداشت و چهره‌ نفاق را رسوا کرد، امروز همه این موضوع را می‌دانند و به رژیم صهیونیستی رسیدند تا با آنها مصاحبه کنند و جریان را مطلع شوند عنوان کرد: امروز تمام مسائل روشن شده و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی برملا شده است.

نقدی با بیان اینکه امروز همه متوجه شدند که چهره‌هایی به ظاهر آزادی‌خواه، منافق بودند ادامه داد: حقیقت آشکار شده و ما به قله‌ها نزدیک شده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه آمریکای لاتین راهپیمایی علیه آمریکا سر گرفته و همه حقایق آشکار شده است افزود: امروز مهمان جامعه کارگری هستیم که علاوه بر شرافت جهاد در جبهه جنگ، شرافت تولید در جبهه اقتصادی هم دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کارگران عزیز دو شرافت دارند یکی تلاش برای تولید و امنیت و دیگری شرافت در جایی که کار و تولید جبهه نبرد است گفت: زمانی که تحریم بودیم چرخ تولید نایستاد و نبرد در جبهه تولید باعث شد در مقابل دشمن بابستیم و پیروزی کسب کنیم.

وی با تاکید به اینکه نیروهای ما شبانه‌روزی تلاش کردند به طوری که وقتی قطعات و ابزار تولید به ما ندادند خودمان آن را ساختیم که باعث تعجب جهان شد اضافه کرد: امروز از مراکز صنعتی ما بازدید می‌کنند و شگفت‌زده می‌شوند که چطور این مهم محقق شده، همه اینها با تلاش و ابتکار و خلاقیت نیروهایی بود که به آرمان‌های بالایی می‌اندیشیدند.

نقدی با بیان اینکه دنیا در آستانه تحول بزرگی است و دشمنان ما نیز هر روز در حال شکست هستند اظهار کرد: هر روز نیز ملت‌های آزادی‌خواه با الگوگیری از ملت ایران به صحنه‌ می‌آیند و این یک پیروزی است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند فضا را غبارآلود کند و نگذارد قله‌ها را ببینیم افزود: مشکلات اقتصادی واقعیت‌ امروز است اما دشمنان نیز از آن سوء استفاده می‌کنند برای اینکه پیروزی‌های بزرگ ما مخفی شود.

وی با بیان اینکه امروز جا دارد جامعه کارگری به شرافت کارگری، تولید، نبرد نظامی و نبرد امنیت شرافت دیگری هم بیافزاید و آن شرافت تبیین است گفت: پنهان ماندن واقعیت‌های انقلاب اسلامی تلاش دشمن است.

نقدی در ادامه سخنانش افزود: باید پیشرفت‌های عظیم یک ملت در سخت‌ترین شرایط تحریم را نشان داد که دنیا را شگفت‌زده کرده است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ دنیا درخواست پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را از ما دارند در حالی که روزی به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند که اینها باید تبیین شود ادامه داد: امروز به جایی رسیدیم که ماهواره پرتاب کنیم و این شگفتی‌ است که باید تبیین شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن داعش را ایجاد کرد و علیه مسلمانان شوراند اما خود شکست خورد افزود: همه قدرت‌های بزرگ دست به یکی کردند نگذارند ایران به پیشرفت برسد ضمن اینکه قصد داشتند با تحریم در مدت ۶ ماه ملت ایران برای نان به خیابان‌ها بروند اما امروز با شکست مواجه شدند و مشخص شد قدرت‌هایی مثل آمریکا پوشالی است.

وی با تاکید به اینکه ما مدیون مکتب بزرگ و آرمان‌های انقلابیم گفت: همه باید به شرافت‌هایی که در جبهه جهاد سخت، فتنه‌ها و آشوب‌ها و جهاد تولید کسب کردیم جهاد تبیین را هم اضافه کنیم.

نقدی با بیان اینکه انقلاب ما کشتی نجات است و با ناخدایی بزرگی چون مقام معظم رهبری پیش می‌رود افزود: دشمن دست از دشمنی برنداشته اما یقین داشته باشیم پیروزی نزدیک است.

وی با بیان اینکه دشمن با دروغ‌پراکنی به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی است گفت: خوشبختانه هوشیاری ملت ما باعث شده مستضعفان دنیا به ملت ما اقتدا کنند و در مقابل ظلم بایستند.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: آمریکا امروز ۳۳ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و سالی ۱.۵ تا ۲ هزار میلیارد دلار به بدهی آن اضافه می‌شود، علت آن نیز مقاومت ملت ماست که به ملت‌هایی چون عراق و سوریه یاد دادند نگذارند آمریکایی‌ها آنها را چپاول کنند و ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از بحران‌های داخلی خود خواب ندارد و این را سران خود می‌گویند که ما ۸۰ سالگی را نخواهیم دید گفت: باید حقیقت راه شهدا را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با بیان اینکه امروز در سالگرد شهید آیت‌الله مدنی، پیشکسوت انقلاب اسلامی در استان همدان هستیم اظهار کرد: ایشان همواره قبل و بعد از انقلاب اسلامی راهنمایی بارزی داشتند و نفرت عجیبشان به منافقان نیز طوری بود که همیشه گوشه چشمانشان به خاطر ظم‌های منافقان گریان بود.

سردار مظاهر مجیدی به سالگرد عملیات انصارالحسین(ع) در منطقه هورالعظیم نیز اشاره کرد و گفت: امروز سالگرد شهید حسن سرهادی خبرنگار شهید این خطه نیز بود که یاد و خاطره ایشان و دیگر شهدای اسلام و انقلاب را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه آن نگاه مقاومتی که در جنگ تحمیلی داشتیم امروز نیز وجود دارد عنوان کرد: امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی افرادی با تمام وجود ایستاده‌اند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند که قدردان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس