کد خبر 1468303
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
محکومیت جدید برای 6 باشگاه

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

* با توجه به شکایت جواد عباسی از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱۷ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمدسام عباسقلی نژاد از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت بابک عبادی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت حمیدرضا دیوسالار از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت ابوالفضل طهماسبی از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمدعلی فرامرزی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت امین جهان کهن از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲ میلیون و ۲۰۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت هادی حبیبی نژاد از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱۳ میلیون و ۱۴۲ هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعی خواهان به میزان ۲۷۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس