شهید مرتضی غفوری از شهدای لشکر فاطمیون سه ماه قبل از شهادتش در فیلمی که به خواست خودش ضبط شده است،‌ وصیت‌نامه تصویری برای خانواده‌اش می‌فرستد.

به گزارش مشرق، شهید مدافع حرم مرتضی غفوری از شهدای لشکر فاطمیون سه ماه قبل از شهادتش از بچه‌های رسانه فاطمیون خواست که وصیت‌نامه تصویری‌اش را ضبط کنند تا بعد از شهادتش به دست خانواده‌اش برسد.

لطیفه هاشمی، همسر شهید غفوری که در زمان شهادت او در افغانستان بود، این‌چنین درباره شنیدن خبر شهادتش همسرش تعریف می‌کند:‌ سال ۱۳۹۵ برادر همسرم تماس گرفت و به مادرش گفت که مرتضی شهید شده است. مادر همسرم جیغی کشید و به زمین افتاد. با ترس گوشی را گرفتم و گفتم: چه اتفاقی افتاده است؟ مصطفی گفت: مرتضی شهید شد. تنها این جمله را شنیدم و به زمین افتادم. حدود سه روز در حالت عادی نبودم. سه روز لب به غذا نزدم. فقط چشم به در دوخته بودم و می‌گفتم: مرتضی می‌آید.

وصیت‌نامه تصویری شهید لشکر فاطمیون سه ماه قبل از شهادت

وی می‌افزاید:‌ وقتی به حال عادی برگشتم، می‌خواستم زودتر به ایران بیایم و پیکر مرتضی را ببینم، اما به خاطر اینکه باردار بودم، اجازه ندادند. ۴۰ روز بعد از به دنیا آمدن دخترم به ایران آمدیم و پس از وداع با پیکر مرتضی، او را در قطعه ۵۰ به خاک سپردیم.

اگر شهید شدم شما را هم شفاعت می‌کنم

در ادامه وصیت‌نامه تصویری شهید مرتضی غفوری که به همت توسط مرکز رسانه فاطمیون تولید شده است، برای نخستین‌بار منتشر می‌شود:

وصیت‌نامه تصویری شهید لشکر فاطمیون سه ماه قبل از شهادت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در ایام سالگرد شهید مدافع حرم فاطمیون «مرتضی غفوری» در ۲۷ بهمن‌ماه گذشته به دیدار خانواده معظم این شهید والامقام رفت. شهید مرتضی غفوری در سال۱۳۶۸ به دنیا آمد. او در هشتم اسفندماه سال ۱۳۹۵ در خناصر سوریه به شهادت رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 6
    دیگه بااین تورم وبیکاری ونفوذی وخرابکارداخلی وخارجی نمیخوای شفاعتمونم کنی مشتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس