کد خبر 1468944
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
مسی، نیمار را به ام‌باپه ترجیح داد

لیونل مسی در انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ به ترتیب به نیمار، ام‌باپه و بنزما رای داد.

به گزارش مشرق و به نقل از اوله، مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و لیونل مسی توانست در این مراسم که به The Best مشهور است در جایگاه نخست قرار گیرد و بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

مسی که اخیرا قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست آورد انتخاب‌های جالبی داشت. انتخاب نخست مسی برای بهترین بازیکن فوتبال جهان نیمار بود. او بعد از نیمار به ام‌باپه و کریم بنزما رای داد.

مسی در حالی نیمار را انتخاب کرده است که این بازیکن سال خوبی را پشت سر نگذاشت. این در حالی است که ام‌باپه، دیگر هم‌تیمی مسی، نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است.

انتخاب‌های مسی برای بهترین بازیکن فوتبال جهان بار دیگر عمق رابطه او با نیمار را نشان می‌دهد و ثابت کرد که او این بازیکن را به ام‌باپه ترجیح می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فامیل دور IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 1
    نیمار و مسی دوستان قدیمی در بارسلون هستند و در ضمن ام باپه خیلی مغرور و از خود راضی هست و در جام جهانی اینو در بازی فینال نشون داد ولی مسی روشو کم کرد.
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    مسی زرنگه ، میدونست که نیمار با بازیهای ضعیفش انتخاب نمیشه ولی ام باپه وبنزما رقبای مهمی بودند . بخاطرهمین انتخاب اولش نیمار بود که رای اون دوتا بالا نره؛ دیگرانم خیال بد نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس