کد خبر 1468967
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
بامزه‌ترین برنده دِ بِست 2022: یادگاری مارادونا (عکس)

در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.

به گزارش مشرق، هواداران آرژانتینی چه در طول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ و چه بعد از قهرمانی تیم شان در این جام، چهره ای تاریخی و تاثیرگذار از خود به جای گذاشتند. به همین دلیل بود که در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران نیز به آنها رسید.

کارلوس پاسکال معروف به تولا به نمایندگی از همه هواداران آرژانتین جایزه بهترین هوادار سال فیفا را در مراسم دِ بِست ۲۰۲۲ دریافت کرد؛ او شاید بهترین فرد برای دریافت جایزه بود چرا که با طبل معروف و همان سر و صدای همیشگی اش در پاریس و محل برگزاری مراسم حضور یافته بود و وقتی روی سن آمد و برنامه خود را اجرا کرد، صحنه هایی جالب و مفرح برای حاضرین به وجود آمد؛ صحنه هایی که ستاره های آرژانتین مثل مارتینز و مسی حسابی با آن همزاد پنداری و خاطره بازی می کردند.

پاسکال پیر رکوردهای جالب توجهی هم دارد؛ او در ۱۳ جام جهانی متوالی به عنوان هوادار آرژانتین حضور داشته است. او وقتی آرژانتین با دیه گو مارادونا قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶ شد هم مثل همین امسال که افتخار یاد شده بعد از ۳۶ سال انتظار تکرار شد، کنار البی سلسته حضور داشت، طبل زد، شعر خواند و در نهایت نیز سرمست از قهرمانی به خانه برگشت.

او در میان تشویق حاضرین در سالن و در حالی که طبل زیبایش را هم در دست داشت روی سن آمد و پس از دریافت جایزه خود به اجرای آهنگ معروفی پرداخت که هواداران آرژانتین در طول جام و بعد از فتح آن، به افتخار ستاره های البی سلسته یکصدا اجرایش می کردند.

بامزه‌ترین برنده دِ بِست ۲۰۲۲؛ یادگاری مارادونا +عکس

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    کاشی که حال مردم این سرزمین مثل این آدمها خوب بود ای کاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس