کد خبر 1469446
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
صحبت‌های کنعانی در مورد تبادل زندانیان

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی از اخراج دو دیپلمات آلمانی به عنوان عنصر نامطلوب در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به احضار سفیر آلمان توسط مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه و ابلاغ تصمیم اتخاذ شده، افزود: جمهوری اسلامی ایران در قبال زیاده خواهی‌ها، مقتدرانه عمل خواهد کرد.

کنعانی خاطرنشان کرد: اولویت جمهوری اسلامی ایران همواره حفظ تعامل در فضای احترام است، اما چنانچه برخی طرف‌ها بخواهند موازین اصولی و حاکمیت ملی کشورمان را نادیده بگیرند، تعریف گزینه‌های جایگزین اجتناب ناپذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 0
    👍👍👍
  • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 0
    پ دوباه‌های انگلیسی‌ چی؟!!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 0
    بعد از سالها انتظاربالاخره سیاست خارجی عزتمندانه را دیدیم.
  • مسیحا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 1
    بی زحمت در قبال اوضاع معیشتی مردم هم با اقتدار عمل کنید .
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      هنوز مونده تا اثر رای کنسرتی و البته اغتشاشهای شماها پاک شود
  • علی افصحی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 1
    قاعده اقدام مقابله به مثل یا متفابل قاعده ای عقلی است که فقه تشیع انقلابی نیز آن را امضاء و تجویز کرده است. آلمان نازی مدافع آدمکشی به نام جمشید شارمهد تروریست ضد اسلام و شیعیان انقلابی چندی قبل در کمال وقاحت و بی حیثیتی دو تن از کارکنان سفارت ایران در آلمان را اخراج کرد امروز هم ایران اسلامی مقتدر دو تن از کارکنان سفارت هیتلر در تهران را اخراج نمود و ایکاش یک شکوائیه بین المللی نیز علیه وارثان هیتلر ارائه می کرد تا بار دیگر به این متوهمان یادآور می شد که ایران اسلامی چهل و پنج سال است که قانون ضد انسانی «کاپیتولاسیون»را با انقلاب امام خمینی لگد مال کرده و از همان زمان قانون حقوق برابر افراد تبعه هرکشور به ویژه ایران را اجرایی و طبق قانون موضوعه خود دو تابعیتی را به رسمیت نشناخته است مثل بسیاری از کشورها همچون انگلیس که دوتابعیتی را به رسمیت نمی شناسد بنابراین هرکسی علیه یک شهروند ایرانی مرتکب جنایت شود او را دستگیر و به سزای اعمالش می رساند هر چند جنایتکار بخواهد با تابعیت مضاعف از زیر بار تعقیب قضایی ایران اسلامی شانه خالی کند. هر کشوری هم به مانند آلمان نازی بخواهد فضولی کند با آن کشور مقابله به مثل می کند چرا؟چون دستور قرآن است که بر اساس آن قاعده حقوق سیاسی بین الملل شیعی از آن به عنوان «نفی سبیل » استخراج شده است «ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا هرگز الله زمینه سلطه کافران بر مومنان را فراهم نساخته و نمی سازد» واگر سلطه ای از جانب کفار بر مومنین تحمیل شد مومنان قطعا مؤاخذه خواهند شد.وظیفه ذاتی مومن بستن راه سلطه کفار بر جامعه ایمانی است. کاری که امام خمینی با انقلاب اسلامی در ایران کرد و امام خامنه‌ای آن را به نحو احسن تداوم بخشیدو دشمنان را از سلطه بر جامعه ایران اسلامی مأیوس ساخت. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 0
    حرکتی انقلابی اخراج دیپلمات المانی درحقیقت دیپلمات نیستندبلکه کفتارهای جاسوس هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس