کد خبر 1469778
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
تشکیل پرونده قضائی حادثه آتش سوزی در کوهچنار

دادستان شهرستان کوهچنار در پی وقوع حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری آریا در شهرستان کوهچنار استان فارس، از تشکیل پرونده و آغاز تحقیقات قضائی در خصوص بررسی علل این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد مولایی با بیان اینکه حدود ساعت ۵ صبح امروز آتش سوزی در این پاساژ آغاز شد و ۳۲ باب مغازه در طبقه همکف و ۸ باب مغازه در طبقه اول را طعمه حریق کرد گفت: با همکاری نیروهای عملیاتی آتش نشانی و نیروهای امدادی شهرستان‌های کوهچنار، ممسنی، رستم، کازرون و شیراز حریق اطفا شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومی نداشته است گفت: برآوردهای اولیه حکایت از خسارات مالی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال است.

این مقام قضائی افزود: بررسی اولیه نشان می‌دهد علت اولیه وقوع حادثه اتصال برق بوده اما اظهار نظر قطعی در این خصوص پس از تکمیل تحقیقات و بر اساس نظرات کارشناسی انجام و اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت احراز قصور، تقصیر و یا ترک فعل احتمالی افراد یا مسئولین برخورد قانونی در دستور است و دادستانی این شهرستان موضوع را تا حصول کامل نتیجه دنبال خواهد کرد.

شهرستان کوه‌چنار به مرکزیت شهر قائمیه در ۱۳۰ کیلومتری شیراز و در غرب استان فارس واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    در کل این آتش سوزی ها در کشور اتفاقی نیست این اتفاقات توسط یک عواملی طراحی و انجام میشه تا کشور به آرامش نرسه.سرویس های خارجی پشت این قضایا هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس