جنایات رژیم صهیونیستی به روایت آمار/ شهادت 30 فلسطینی در یک ماه

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت ۳۰ نفر از آنها خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، تجاوزات و جنایات نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان و اموال و مقدسات آنها در کرانه باختری و قدس اشغالی در ماه فوریه ادامه یافت.

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین «معطی» در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه کرانه باختری از ثبت ۲۸۹۸ مورد تخلف و حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی خبر داد که به بازداشت و زخمی شدن صدها فلسطینی و شهادت ۳۰ نفر شد.

بر اساس گزارش این مرکز، نابلس با ۱۶ شهید بیشترین تعداد شهید را در ماه فوریه به ثبت رساند. همچنین نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست در ماه فوریه، ۱۸۶ مورد از اموال فلسطینی‌ها از جمله مغازه‌های تجاری و تأسیسات کشاورزی را تخریب کردند و ۸۳ مورد را هم مصادره کردند.

مرکز معطی در گزارش خود به ۲۵ مورد تخریب منازل فلسطینی‌ها توسط نظامیان اشغالگر و هشدار تخریب به صاحبان ده‌ها خانه دیگر خبر داد و افزود تعداد یورش صهیونیست‌ها به منازل متعلق به فلسطینی‌ها در ماه فوریه گذشته به ۱۱۹ حمله رسید.

در ادامه این گزارش تأکید شد که تعداد حملات صهیونیست‌ها در ماه گذشته میلادی به مساجد و عبادتگاه‌ها به ۲۴ مورد رسید و ۳۵۳۸ شهرک نشین هم به مسجد الاقصی یورش بردند. صهیونیست‌ها در این مدت ۴۳ منطقه و خیابان را برای انجام عملیات امنیتی مسدود کردند و ۴۰۳ پست و مقر ایست بازرسی موقت و ثابت را در مناطق مختلف کرانه باختری احداث کردند.

در گزارش مرکز آمار و اطلاعات فلسطین اشاره شده است که نابلس، قدس اشغالی و الخلیل به ترتیب با ۷۵۸، ۵۳۵ و ۳۷۸ مورد در صدر تجاوزات رژیم اشغالگر قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس