درگیری مسلحانه در اردوگاه جنین/بازداشت ۱۵فلسطینی در الخلیل+ فیلم

منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.

به گزارش مشرق، مقاومت فلسطین بامداد امروز سه شنبه در پی یورش اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین، با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

این درگیری در پی یورش گسترده نظامیان صهیونیست به این اردوگاه رخ داد و طی آن نیروهای مقاومت توانستند گشتی ها و نظامیان صهیونیست را آماج تیراندازی قرار دهند:

بازداشت ۱۵ فلسطینی در اردوگاه الفوار

نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز سه شنبه به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل یورش برده و دست کم ۱۵ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

 درگیری مسلحانه در اردوگاه جنین/بازداشت ۱۵فلسطینی در الخلیل+ فیلم

رصد بالن جاسوسی بر فراز جنین

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از مشاهده بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز جنین در جریان یورش بامداد امروز به این منطقه خبر دادند:

۲۷ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر

مرکز فلسطینی معطی با انتشار گزارشی از انجام ۲۷ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.در بین این عملیات ها ۴ عملیات تیراندازی بوده است.

 درگیری مسلحانه در اردوگاه جنین/بازداشت ۱۵فلسطینی در الخلیل+ فیلم

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته جوانان فلسطینی در برابر یورش های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کرده و مانع این تعرضات شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 0
    ان شالله که تلفات زیادی از سگ صفتان صهونیسیتی داده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس