کد خبر 1474112
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
گروه فلسطینی: جنایت جنین بی‌پاسخ نخواهد ماند

گردان جنین وابسته به نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پنجشنبه شب در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در شهر جنین که منجر به شهادت چهار فلسطینی شد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری شهاب فلسطین، گردان جنین آمادگی نیروهای خود را در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در این شهر افزایش داد.

بر اساس این گزارش، گردان جنین اعلام کرد، سطح هوشیاری و آمادگی نیروهای خود را برای پاسخ به این جنایت و تمامی جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم و مقدسات ما را افزایش دادیم.

این نیروی مقاومت فلسطین تأکید کرده است که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و رژیم اشغالگر شاهد اقدامات رزمندگان مقاومت خواهد بود.

در حمله تازه نیروهای رژیم اشغالگر قدس به شهر جنین و اردوگاه این شهر در کرانه باختری علیه فلسطینیان، تاکنون چهار نفر شهید و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین سخنگوی حماس از تشکیلات خودگران فلسطین خواست در اعتراض به تجاوز امروز پنجشنبه نیروهای اشغالگر به اردوگاه جنین، از حضور در نشست قاهره انصراف دهد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان نیز عدم جدیت جامعه بین المللی را عامل سوء استفاده رژیم اشغالگر برای افزایش جنایات خود علیه ملت و سرزمین فلسطین دانست.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    به فرموده خمینی کبیر رمز نابودی اسرائیل اتحاد کشورهای مسلمان برای نابودی اسرائیل است.توافق ایران با عربستان پیش زمینه توافق برجام نیست .بلکه توافق ایران وعربستان بستر وزمینه تشکیل اتحاد نظامی بین کشورهای عربی با ایران برای تشکیل ناتوی نظامی عربی اسلامی برای حمله به اسرائیل ونابودی اسرائیل است. ایران فرمانده این جنگ است و همه کشورهای عربی با فرماندهی ایران در ساعت صفر در نبرد بزرگ به اسرائیل به زودی حمله گسترده خواهند کرد واسرائیل را نابود خواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس