.

پس از حملات و عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر قدس به اردوگاه جنین، رزمندگان فلسطینی دو پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند.

به گزارش مشرق، نظامیان رژیم موقت صهیونیستی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند، لحظاتی پیش این اردوگاه را ترک کردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان این حملات، سه جوان تحت تعقیب بازداشت شدند. وزارت بهداشت فلسطین هم خبر دادند که در پی حملات مذکور، یک نفر شهید و هشت نفر هم زخمی شدند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی خبر داد که در کنار عملیات جنین، یک عملیات دیگر هم در نابلس انجام شده است که مرتبط به عملیات استشهادی در «حواره است».

در کنار حملات صهیونیست، نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند دو پهپاد اسرائیلی بر فراز جنین را سرنگون کنند. نظامیان اسرائیلی هم فرزندان مجری عملیات حواره در نابلس را بازداشت کردند.

در جریان عملیات استشهادی یک فلسطینی در هفتم اسفند ماه جاری، یک خودروی متعلق به صهیونیستها در مرکز شهرک حواره واقع در جنوب نابلس هدف گلوله قرار گرفت که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

رئیس شورای شهرکهای صهیونیستی شمال کرانه باختری در واکنش به این عملیات گفت که این یک عملیات پیچیده و دشوار بوده است.

پس از این عملیات استشهادی، وضعیت در این منطقه متشنج شد و صهیونیستها با یورش دسته جمعی، چند منطقه را به آتش کشیدند. در واکنش به این جنایات، کتائب شهداء الأقصی، اعلام بسیج عمومی فوری و مقابله با دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس