طرح‌های بزرگی در حوزه آب استان بوشهر اجرا می‌شود

رئیس جمهور گفت: طرح‌های بزرگی در حوزه آب استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه آب استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: آب یکی از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر بوده که امروز شاهد اجرای طرح‌های بزرگی در این زمینه هستیم.

وی استفاده از ظرفیت دریا را یکی از مهمترین راهکارها برای تأمین نیاز آبی مردم استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که با تلاش عزیزان دانا و توانا گام‌های مهمی در این زمینه برداشته شده است.

رئیس جمهور با تقدیر از اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن و پروژه آبرسانی در استان بوشهر بیان کرد: با توسعه زیرساخت‌ها شاهد حل مشکل آب مردم استان بوشهر خواهیم بود که حق این مردم است.

وی با بیان اینکه تأمین آب گوارا از دریا حق مردم استان بوشهر است افزود: ایجاد خط آبرسانی در شهرستان جم باعث می‌شود تا نیازی به انتقال آب از طریق تانکر نباشد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه همت بزرگی را در اجرای طرح‌های حوزه آب شاهد هستیم اضافه کرد: شاهد ضمیمه کردن دانش به بسیاری از کارها در کشور هستیم که نتایج آن تأمین نیازهای مردم است.

وی اجرای طرح‌های آب و برق و جلوگیری از تنش در این حوزه‌ها را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و ادامه داد: روزی که ببینیم مردم مشکلی برای تأمین آب و برق ندارند برای ما باعث خرسندی است.

رئیس جمهور پایان جیره‌بندی آب در استان بوشهر را لذت‌بخش دانست و تصریح کرد: زیربنایی که اینجا انجام شده برای آینده آب بوشهر هم تأثیرگذار است و طرح‌های توسعه‌ای نیز اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    آقای رئیسی اولویت رو مهار واقعی تورم قرار دهید. هر چقدر زحمت بکشید و هر طرح بزرگی انجام بدید، با وضعیت فعلی در مقابل رشد تورم رنگ می بازه و به نظر نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس