کد خبر 1469987
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش مشرق،مهدی محمدی طی رشته توییتی نوشت:

۱- پس از فروکش کردن آشوب های ۱۴۰۱ بارها گفتیم که جلوگیری از نرمال شدن وضعیت در ایران مهم ترین برنامه طرفی است که سرمایه گذاری بی سابقه آن برای آشوب به سختی شکست خورد. البته مثل همیشه، پروژه های آنرمال ساز، ترکیبی است از خطا یا آسیب داخلی و برنامه خارجی.

۲- تمرکز بر بدتر شدن مستمر وضعیت اقتصادی از طریق لوکوموتیوی به نام افزایش قیمت ارز، بارزترین تلاشی است که در این مدت برای ملتهب نگهداشتن وضعیت در ایران انجام شده. به صراحت باید گفت نقش تصمیم های اشتباه و خطاهای سیاستگذاری داخلی در این امر از توطئه دشمن کمتر نبوده است.

۳-سهم دشمن تشدید خروج سرمایه، اختلال در شبکه پرداخت خارجی و نرخ سازی فردایی است و سهم داخل، تعیین بی حاصل سقف قیمتی، عدم کنترل منابع و مصارف و بی برنامگی در ایجاد یک آینده از طریق شکل دادن به یک بازار معاملات آتی ارز و ایجاد یک شبکه پرداخت خارجی جدید با تمرکز بر کالاهای اساسی

۴-همزمان، فشارهای خارجی تشدید شد. آژانس در مقام یک سازمان عملیات روانی اعلام کرد ایران ۸۴ درصد غنی سازی کرده تا علاوه بر کارهای دیگر، بر نرخ دلار فشار بیاورد. امریکا هم با وجود پیام های کاملا متفاوت پشت پرده، در رسانه طوری اظهارنظر می کرد که تنش ارزی در ایران آرام نشود.

۵-هدف کوتاه مدت همه این طراحی ها را انریکه مورا به عنوان ساده دل ترین دیپلمات غربی فاش کرد و گفت غرب اینگونه برآورد کرده که ایران با تشدید مشکلات داخلی به توافق متمایل تر خواهد شد!

۶-حالا پروژه جدید از راه رسیده. مسموم کردن دختران دانش آموز آشکارا یک خرابکاری امنیتی است که شبکه ایجاد کننده آن همان شبکه ای است که آشوب های اخیر را ایجاد کرد. دیگر توان و انرژی سابق را ندارند بنابراین پروژه را کوچک تر و البته خبیثانه تر کرده اند.

۷-در ایران ۴۰ سال است دختران اغلب فعال تر و پرشورتر از پسران به مدرسه و دانشگاه می روند و هرگز کسی امکان مخالفت با آن را نداشته است. فقط دو چشم لازم است که کسی بفهمد این پروژه جنایتکارانه کار همان کسانی است که همین چند ماه قبل کوهی از دروغ ساختند و حالا در پی جنایتی تازه اند.

۸- جنگ شناختی با بدیهیات روش جاری این فتنه است. نظامی که پس از آشوب های اخیر در عالی ترین سطح اعلام کرده زن و دختر بی حجاب را ضد انقلاب و بی دین‌ نمی داند و اکنون سهل گیری آن عیان است، چرا باید کودک مدرسه ای را مسموم‌ کند؟ معلوم است که استعداد دروغگویی هم ته کشیده.

۹-از حیث فنی اولا پیداست که شبکه موساد و منافقین که برای کارهای بسیارخطرناک تری تجهیز شده بود، اکنون عاجز و درمانده، مکلف به جنایت شنیع تری شده است. نگاهی به هلهله رسانه های نفاق از یک ماه قبل تا الان، نشان می دهد در اعلام اینکه با این مسئله مرتبطند پنهان کاری هم نکرده اند.

۱۰- ثانیا فرض دشمن این است که  گستردگی مدارس در سراسر کشور و عدم استفاده از سمومی که قابل رهگیری باشد، طبعا کار کشف و پیشگیری اطلاعاتی را دشوار خواهد کرد. پیداست که شبکه اوباش مزد بگیر که پول می گرفتند و جنایت می کردند دوباره فعال شده.

۱۱- ثالثا در آستانه تعطیلات نوروز و در حالی که نرخ ارز رشدی غیرقابل تحمل کرده، فرض دشمن این است که جامعه کلافه است و می تواند با جنایت علیه کودکان آشوب جدیدی کلید بزند. دشمن شکست خورده ای که مرزی برای دروغ و جنایت ندارد، طبعا خط قرمزی هم ندارد.

۱۲- رابعا پروژه بودن موضوع از میزان تلاشی که رجوی و پهلوی برای تبدیل آن به یک فتنه جدید می کنند پیداست. مجری و بوقچی آشکارا هماهنگند. ‌ضدانقلاب پنهان نمی کند بیش از آنکه نگران سلامت دانش آموزان باشند، نگران است چرا برای هیچ کس اتفاقی نیفتاده!

۱۳- اکنون تمرکز کاملی بر کشف عاملان این جنایت شده و زمانی طول نخواهد کشید که حقیقت روشن خواهد شد. گرچه که تقریبا نیمی از اخبار مرتبط با این موضوع خلاف چیزی است که در شبکه های اجتماعی روایت می شود و متاسفانه هنوز یک زیرساخت جنگ‌ شناختی سرپا که روایت بسازد در کشور وجود ندارد.

۱۴- بدتر و رسواتر از همه اما کسانی هستند در داخل کشور بی هیچ دلیل و کینه توزانه در حال متهم کردن نظامند. صرف نظر از پیگیری اصل مسئله، برخورد پشیمان کننده با کسانی که عالمانه دروغ می گویند و تهمت می زنند بر هر کار دیگری مقدم است. این درس اصلی آشوبهای اخیر است.

۱۵- و نهایتا، خلاصه مطلب این است که فتنه و نزاع نه تنها تمام نشده بلکه پیچیده تر شده. در میانه فتنه گفتم و اکنون دوباره تکرار می کنم در این نبرد آنچه در ذهن ها می گذرد از آنچه در خیابان می بینیم مهم تر است؛ و از این کلیدی تر: خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

خائنان اغلب از دشمنان خطرناک ترند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیار شیخ IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    2 2
    اگه توییتر ممنوع یا حرامه چرا خودتون استفاده میکنین
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 1
      برای ما بده ، برای خودشون بد نیست.
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      این پروژه مسمومیت دختران، فقط برای مخاطب خارجی ساخته شده. اون مخاطب خارجی چه خبری داره توی ایران چه خبره؟ اون چی میدونه که دختران ایران 60 درصد دانشگاهها رو قرق کردند؟ دشمنی خبیث از نوع حراملقمه برای امتیاز گیری در مذاکرات و احتمالا تهدید.
  • امیر IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    3 0
    اینها که فرمودید درست . ولی نباید فکر کنید چرا مسئولین اینقدر دیر به فکر مقابله می افتند
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 1
    خائنان الان دست بکارشده اند خاندان هاشمی فرقه نجس افسادات ابطحی روحانی ودارودسته مزدورش همتی بیشرف
  • انقلابی منطقی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    دقیقا حرف درستیه..
  • ن IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    آن های که مشاوره میدهند از هر دو خطرناک ترند
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    بیا برو
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    2 1
    تجویز اشتباه آنتی بیوتیک پیروز را چرا نمی گی....
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    شماها فقط در مشرق اخبار می نویسید؟ تمام شهر رو پر از تابلوهای آگاه رسانی کنید شعارهای اغتشاشگران رو پاک کنید و به جای آن مناظر زیبا بکشید نه اینکه تبلیغات فرش .... باشد
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 0
    اینکه غرب ایران آشفته می خواهد که قطعی است، مشکل ما بی‌عرضگی شما حرافان است که از پس کنترل اقتصاد بر نمی‌آیید و هر روز برای این آشفتگی بهانه ای غیر از بی‌عرضگی و بی سوادی خود می آورید!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    گشتهای پلیس را بیشتر کنین
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    گشتهای پلیس را بیشتر کنین
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    حالا یک عده منافق و کنی هم مشخص شده فضای مجازی و ابترنشنال سعودی بدوند و فوری بگویند دلار چند؟ پراید چند؟ سکه چند......
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    «۱۳-اکنون تمرکز کاملی بر کشف عاملان این جنایت شده و زمانی طول نخواهد کشید که حقیقت روشن خواهد شد. گرچه که تقریبا نیمی از اخبار مرتبط با این موضوع خلاف چیزی است که در شبکه های اجتماعی روایت می شود و متاسفانه هنوز یک زیرساخت جنگ‌ شناختی سرپا که روایت بسازد در کشور وجود ندارد.» راه حل: پخش اخبار ۲۰ و۳۰ دسه بار در روز به طور زنده و توضیح ۵ دقیقه ای ماجرا نه در حد ۲ دقیقه. تکرار تکرار... «۱۴- بدتر و رسواتر از همه اما کسانی هستند در داخل کشور بی هیچ دلیل و کینه توزانه در حال متهم کردن نظامند. صرف نظر از پیگیری اصل مسئله، برخورد پشیمان کننده با کسانی که عالمانه دروغ می گویند و تهمت می زنند بر هر کار دیگری مقدم است. این درس اصلی آشوبهای اخیر است.» با سلبریتی و اصلاحطلبان دروغگو باید برخورد کرد و گفته شود اگر سند داری بگو دستگیرش کنیم، اگه نداری بسته به مقدار جرم جریمه‌اش کرد.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    یه خبر در ۲۰ و ۳۰ و ورژن صبح و ظهرش پخش کنید با این موضوع: «وحشیت یهودیان صهیونیست مقیم ایران» خواهشا. سند لانه جاسوسی آمریکا علنا میگه: بهایی ها که از یهودیگری تغییر آیین داده اند... یعنی بهایی ها هم یهودی اند. قتل امیرکبیر کار یهودی ها بوده. سازماندهی ترورهای مجاهدین خلق کار یهودی ها بوده. مردم ایران از یهودی‌ها (صهیونیست) متنفرند. فعلا علی الحساب چند تا از سران بهایی رو اعدام کنید...
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    در کانال تلگرامی نوشت؛ آذری جهرمی: می‌گفتند شبکه‌های اجتماعی خارجی عامل ایجاد ناامنی در کشورند/ امروز که شبکه های اجتماعی مسدودند و محدودیتهای اینترنت شدیدند، گسترده‌ترین اقدام ضدامنیتی علیه کودکان در مدارس رخ داده/ صاحبان آن نظریات مشعشع کجا هستند؟ شبکه‌های اجتماعی تعطیل شده ولی متاسفانه با عوامل اصلی بوجود آورنده وضع موجود ومزدوران بیگانه چون اذری جهرمی صادقی زیباکلام همتی جهانگیری میبدی عبدی و...برخورد نشده که تا لال شوند ولجن پراکنی نکنند
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    و خبر خیلی خوش اینه که پایان این شکست هاشون، نابودی اسرائیل است و آزادی فلسطین... بزودی...........
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    5 5
    کار خوب اطلاعات این بوده که همشون رو دستگیر نکرده و داره رد کارای بعدیشون رو میزنه. امیدوارم بزودی دستگیری و اعدامشون برسه
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      0 0
      ایرانیان همیشه تاریخ در دوجبهه جنگیده اند دشمن خارجی و خائنین همیشگی داخلی ،ای کاش ایرانیان فقط با دشمن خارجی در جنگ بودند ضربه اصلی را خائنین داخلی و از پشت به ایرانیان میزنند
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 1
      همزمان سایت خبر انلاین و عصر ایران بوقچی جریان توطئه شدن
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      2 0
      مشخصه که این مسمومیتها کار عوامل داخلی موساده تا جو تنش رو در کشور ایجاد کنن و از حساسیت والدین به جان فرزندانشون سو استفاده کنن.
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 1
      یه حسی بهم میگه بین این پروژه و پروژه حضور غیاب عوامل منافقین با موضوع چرخ خیاطی قدیمی جیوه دار در برنامه دیوار ارتباطی هست.
  • علی افصحی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    قرآن مجید در افشای کارکرد فتنه در جامعه و نیز هشیاری مومنان در مقابل آن و فتنه گران و خائنان در سوره بقره دو آیه بسیار صریح دارد در آیه صد و نود و یک می فرماید :«الفتنة اشد من القتل فتنه آسیبش از کشتار بسیار بیشتر است» و نیز آیه دویست و هفده :«الفتنة اکبر من القتل حجم آسیب فتنه بسیار عظیم تر از کشتار است» از این جهت وقتی که دشمن نتواند کاری از پیش ببرد رو به خائنانی می آورد که ویژگی مهم آن ها شباهت زبانی و ظاهری آن ها ست با ملتی که مورد هدف دشمن است. مثلا درگیری پیامبر با دشمنان تنزیل بود یعنی مشرکان کافر لذا صفوف دشمن و دوست جدا از هم بود اما امیرالمومنین با تأویل گران ضد ولایت، درگیری داشت و دشمنانش در ابتدای امر جدا ازهم نیودند بلکه همسایه دیوار به دیوار بودند فلذا درگیری هم بسیار سخت بود و منظور قرآن از سختی و شدت فتنه از کشتار همین است.در طول انقلاب اسلامی نیز کارهایی که دشمن نمی توانست انجام دهد این خائنان بودند که واسطه دشمنی دشمن می شدند و با ایجاد فتنه آب به آسیاب دشمن می ریختندفتنه گری در دوران رهبری امام خامنه‌ای ابعاد پیچیده تری یافت به گونه ای که فتنه را دیگر نه فقط منافقین، جبهه ملی ، کمونیست ها و خائنان سنتی انقلاب ، بپامی کردندبلکه با مشارکت گروهک هایی موسوم به اصلاحات آمریکایی، فتنه عمق ناپیدایی می یافت.مدعیان اصلاحاتی که یک زمانی دولت، مجلس و مناصب سطح بالا را داشته اما از زمانی به بعد پیشقراول فتنه ها با منافقین و کفار شدند.در فتنه ترکیبی اخیر نیز حماعت اصلاحات آمریکایی اولین کسانی بودند که نظام اسلامی را متهم ساختند و فتنه ای را شعله ور کردند که منافقین و کمونیست ها و ساواکی ها و سلطنت طلبان و آمریکا و غرب وحشی هرگز از عهده آن بر نمی آمد.پس از شکست سهمگین فتنه درکف خیابان فتنه ارزی و نیز مسمومیت سریالی دانش آموزان برای زبان درازی شیطان بزرگ آمریکا و غرب وحشی ،کلید زده و تلاش می کنند فتنه زمین گیر شده را سر پا کنند.کانال های تلگرامی و فضای مجازی اصلاح طلبان و رسانه های مکتوب آن ها همگی در مسیر فریب افکار عمومی سامان داده شده و در دو عرصه قیمت سازی دروغین ارز و نیز شایعات پیرامون مسمومیت فعالندتا با همراهی جبهه ضدانقلاب و غرب وحشی آتش فتنه خاموش نشود.مدعی العموم در این شرایط مسئولیت خاموش کردن توپخانه اصلاحات آمریکایی علیه انقلاب را داراست.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    خائنان و زبان ها و قلم های دروغگو و فتنه گر داخلی از دشمنان خارجی خطرناکتر وبی شرفترند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    خودش
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    آخرین باری که ایران نرمال بوده کی بوده ، که میگی جلوگیری از نرمال شدن اوضاع ؟
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 1
    هیچوقت ایران نرمال نبوده
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      0 0
      بخاطر امثال شما دم جنبانها در قابل غربی ها
  • US ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    پروژه اخیر کار مافیای جهود و نوکرانش گروه کردهای تروریست است.
  • حسین IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    اختلاس گران و غارت گران بیت المال از خائنین هم بد تر هستند.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    جون مادرتون دست بردارید . پژو شده ۱ میلیارد
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    تا زمانی که هزینه دروغگویی و ایجاد التهاب در جامعه خصوصا از طرف افرادی که شناخته شده هستند سنگین و سهمگین نباشد آش شور تر و مسموم کننده تر خواهد شد. به عنوان مثال استاد دانشگاهی که تمام گذاره های تحلیلی و شناختی سیاسی را کنار گذاشته و مدام بدون هیچ سرنخی اقدام به پمپاژ دروغ و اتهام به سیستمی که خودش در دانشگاه مهم آن تدریس درس تحلیل سیاسی میکند باید به شدید ترین وجه برخورد شود و از حاشیه امنی که برای خود ساخته خلع و از تدریس دروغ منع گردد تا هر بی سرو پایی جرات بی سند حرف زدن نکند
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    هوالقوی «آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان در حاشیه اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: از دیدگاه فقهی باید بگویم حکم عاملان مسمومیت دانش آموزان مدارس افساد فی الارض است و مجازاتش هم مشخص است» کاش دادستان کل یا قم هم این هشدار مهم را ماهها قبل انجام میدادند و یا الان هم اعلام کنند تا عامل بازدارنده برای افرادی شود که از سر عناد و یا بازیگوشی به قصد تعطیلی مدارس، امنیت کشور را هدف قراردادند. #اعلام_حکم #بازدارندگی_جرم
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    شما که از جنگ ترکیبی میگی بی حجابی هم خودش یک ضلعش هست.کجا رهبری بیحجابی رو تایید کردند؟! درباره بدحجابی گفتند نه بیحجابی! واقعاچنین مشاورانی هستند که جلوی برخورد با بیحجابیها گرفته میشه
  • هموطن GB ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    آن‌زمان که گفتیم آقای قوه قضاییه ، هر کس، کوچکترین دروغی گفت،ادعایبی اساس کرد را نه زندان کن و نه بگیر و ببند بلکه چنان جریمه سنگینی کن که دیگه سرباز دشمن شدن برایش صرف نکند. اما مماشات، مماشات و هنوز هم مماشات. برو ببین عباس اخوندی، صادق زشت کلام ، شریفی زارچی بی شرف...هرزنامه بی وطن (هم‌میهن) چه اراجیفی بخورد مردم میدهند.۲
  • شهروند IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    6 5
    داداش مسمومیت کار مامورین موساد. قبول مگه ما امنیت نداشتیم. چرا بعد سه ماه دستگیر نشدن؟
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      2 6
      شهروند دروغ میگه جدی نگیر
    • علی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 1
      بعد ۳ماه کجاست عدلیه؟
    • ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 2
      چون بعد از دستگیری خواهید گفت کارخودشونه کلا شماها معلوم نمیکنید با خودتون چند چندین بنابر این مهم نیست که چه میگویید
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    14 3
    خائنان و زبان ها و قلم های دروغگو و فتنه گر داخلی از دشمنان خارجی خطرناکتر وبی شرفترند
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    دشمن برای کلافه کردن و به خیابان کشاندن مردم بر روی دو مورد دست گذشته که قران بارها در مورد این دو نقطه صعف انسان هشدار داده است. ۱- اموال. ۲-اولاد اولی از طریق افزایش نرخ ارز و بی ارزش کردن داراییهای مردم و دومی هم از طریق جملات ترویستی شیمیایی به مدارس.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    8 3
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    7 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 1
    مرد غرقه گشته جانی میکند ..
  • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    شبكه موساد اكنون عاجز و درمانده است ؟!
  • ناشناس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 4
    تو که تا بند 15 اومدی .. خوب میرفتی تا بند 30
    • ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 1
      خیلی زور زدی اشکالی بر این مقاله پیدا کنی
    • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      0 0
      کل مقاله اش باعث کر کر و خنده است
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    زن ودختر بی حجاب راضدانقلاب وبی دین نمیداند. عجب . نمیدانستیم . تعاریف مومنین داره جالب میشه
  • مسعود دیپلمات IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    تحرکات دشمن شیطان صفت، تا زمانی که بزعم خود ما را در پای میز مذاکرات بزانو در نیاورد همچنان ادامه خواهد داشت.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    تعجب ما از قوه قضائیه ست که چرا در این موقعیت فوق العاده حساس و خطرناک با این دروغ پراکنان و شایعه سازان داخلیبرخورد پشیمان کننده که پیشکش، برخورد معمولی هم نمیکنه! به خدا من به این قوه قضائیه با عملکرد چند ماه گذشته ش به شدت مشکوک شده ام!!!
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    5 3
    در هر حال ما پشت انقلابمان هستیم امیدوارم مسئولان هم به فکر مردم باشند زندگی روزمره مردم الان با مشکل مواجهه که باید برنامه ها ج.ری باشه که دشمن نتونه از این خلاها سو استفاده کنه
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    3 4
    در هر حال ما پشت انقلابمان هستیم امیدوارم مسئولان هم به فکر مردم باشند
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    2 1
    زندگی روزمره مردم الان با مشکل مواجهه که باید برنامه ها ج.ری باشه که دشمن نتونه از این خلاها سو استفاده کنه
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 3
    امیدوارم مسئولان هم به فکر مردم باشند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    2 2
    امیدوارم مسئولان هم به فکر مردم باشند زندگی روزمره مردم الان با مشکل مواجهه که باید برنامه ها ج.ری باشه که دشمن نتونه از این خلاها سو استفاده کنه
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    چی بگم
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    1 2
    دقیقا
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    اشتباه نظام اینه فکر میکنه اغتشاشات و مسمومیت ها کار عوامل خارجی هست
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    سر همه این دخالت ها و فتنه از طرف دشمن این هست که ایران را ناتوان از پاسخ دهی می بینند اگر ایران عمل متقابل بمثل کرده و به منافع آنان ضربه بزند اینگونه و براحتی نمی توانند هر غلطی انجام بدهند
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    دشمن داره همه تلاشش رو میکنه پشتوانه مردمی نظام اسلامی رو بگیره بعد شما تذکر برای حرف نادرست مشاور قالیباف درباره تسهیل بیحجابی رو نمیذارید!
  • مجتبی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    عزل وزارت صمت و اقتصاد
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    با این اوضاع
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    با این اوضاع فسا غارت خیانت جنایت باندبازی بی عدالتی تبعیض بیکاری بیگاری ارتشا اختلاس تطمیع دزدی سرقت تجاوز قتل ........... درهمه جای این مملکت،
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    رافت اسلامی
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    بفرموده رهبر معظم،دشمنان میخواهند ایران را عادی سازی کنند،شما هم باید مراقب باشید نه این کمک کنید به عادی سازی ایران
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 1
    متاسفانه بیحدو حصر ازافراد انچنانی درسطح بالا درقوای سه گانه ما نفوذ وخودشونو چنان جازده اند وزیر پوستی دراین چهل سال جهت نابودی ایرانو نظام حاکم حسابی فسادها وخیانتها وناراضی تراشیها ادامه داده ودارن ادامه میدن. وحالا حالاهم کسی نمیتونه بشناستشون.ودائما درحال گسترش نفوذ وجمع هوادار هسند.خدا بداد این ملت برسه
  • DE ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    خائن فردیست که پای علَم ظلم سینه می زند و هورا می کشد .
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    این خیلی خطرناکه که مملکت رو به همفکران ما و خاعنین تقسیم کنید. برا خودتون میگم
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 0
    کسی که قیمت ارز را گران می کند معرفی کنید
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    سفیر انگلیس و فرانسه به خاطر نقش در مسموم کردن دانش آموزان ایرانی باید اخراج بشه. بهترین تصمیم.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 0
    یادتونه اوایل انتشارویروس کرونا،بازهم شهرمذهبی قم رامیخواستندسیاه نمایی کنندبااون شخصی که از گروه«شیرازی ها»تحت امرانگلیس فیلمش بودحرم رفته بودروغن می‌ریخت،بعدش لیس میزد؟فیلمش که هست!تایادآوری مابشه که کجابه کجا،هست که زودباشیدشهرمذهبی«قم»روقرنطینه کنیدکه مقصر اصلی انتشارویروس کرونادرایران هست!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    آقای بسیار(خوب .)-باباکدام تنگنای حل شده!؟یکیشو مثال بزن
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کافیه(خودت ودوربریهات خودیها ترکیبیها ووابستگانت ووابستگانشان...)را ببنی
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کافیه(
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کافیه(خودت ودوربریهات خودیها ترکیبیها ووابستگانت ووابستگانشان...)را ببنی
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    متاسفانه در این مورد هم مثل بقیه موارد اینقدر تعلل شده که حتی در صورت به نتیجه رسیدن کارهای اطلاعاتی هم ،مردم به سختی روایت رسمی را قبول نخواهند کرد. سه ماه است این ماجرا شروع شده و هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و این راه رو برگمانه زنی ها هموار میکنه.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    ای بابا چه خبره درمملکت!؟
  • SE ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    خائنان واقعاً از دشمنان خطرناکترند!
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اول خودت وخاندان وابستگانت را معرفی کن وانواع پست،امتیاز مشاغل ومقام مدرک تخصص تجربه دارائیها وشرکتها وکارخانه ها ووابستگان خودیهاودلالهایتان را معرفی کن بعد حرافی مکیند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اول خودت وخاندان وابستگانت را معرفی کن وانواع پست،امتیاز مشاغل ومقام مدرک تخصص تجربه دارائیها وشرکتها وکارخانه ها ووابستگان خودیهاودلالهایتان را معرفی کن مدارک مستندات آمر وعاملان را مشخص کن بعد حرافی کنید
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 0
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس