کتاب «مرا با خودت ببر» در یزد رونمایی شد

بنا به استقبال علاقه‌مندان به ادبیات مذهبی و تاریخ اسلام، ‌پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» با در نظر گرفتن جایزه ویژه دعوت به آئین غبارروبی حرم مطهر رضوی از سوی به‌نشر تا عید فطر تمدید شد.

به گزارش مشرق، پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تحت عنوان مسابقه کتابخوانی «مرا با خودت ببر» با همکاری مسجد و موسسه فرهنگی جوادالائمه(ع) و فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب، از ۱۴ دی ماه در گستره ملی فعالیت خود را آغاز کرد.

دعوت به آئین غبارروبی حرم مطهر رضوی جایزه ویژه پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر»

بنا به استقبال مخاطبان، این پویش تا پایان عید فطر تمدید و از سوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، جایزه ویژه دعوت به آئین غبارروبی حرم مطهر رضوی و ۹ جایزه متبرک رضوی به جوایز این دوره از مسابقات افزوده شد. اهدای ۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و زیارت مرقد مطهر جوادالائمه(ع)، از دیگر جوایز ارزشمند ومعنوی پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» است.

کتاب پر مخاطب به‌نشر، منبع پویش مطالعاتی

در این پویش مطالعاتی، کتاب «مرا با خودت ببر» از آثار موفق ادبیات دینی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به نویسندگی حجت‌الاسلام مظفر سالاری به عنوان منبع مطالعاتی این پویش انتخاب و سبب شد این کتاب پر مخاطب بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان به ادبیات دینی و تاریخ اسلام قرار بگیرد. کتاب «مرا با خودت ببر» از همان روزهای اول انتشارش در سال گذشته مورد توجه خوانندگان، کارشناسان و منتقدان ادبی قرار گرفته به نحوی که در بازه زمانی یکساله تاکنون ۱۷ نوبت چاپ را پشت سر گذاشته و با برگزاری این پویش، توانسته جای خود را در میان کتابخوانان باز کند.

روایت‌های دقیق از زندگی ابن الرضا در کتاب «مرا با خودت ببر»

کتاب «مرا باخودت ببر» رمانی متفاوت ازدلداگی مریدان و یاران حضرت جواد(ع) و کرامات و عنایات این امام همام است، این رمان عاشقانه، وضعیت اجتماعی و اقتصادی زندگی امام جواد (ع) در بغداد در زمانی که مامون خلیفه عباسیان است را روایت می‌کند که نویسنده علاوه بر پرداختن به معجزات و عنایات ویژه امام جواد (ع)، خواننده را به قصر مامون هفتمین خلیفه عباسی می‌برد و از توطئه شومی که برای حضرت جواد در نظر گرفته شده خبر دار می‌کند و از تلاش‌های جناب ابن‌سکیت یار با وفای امام جواد و امام هادی (ع) برای تربیت و آموزش معارف دینی یاران حقیقی پرده برداری می‌کند.

این رمان با گرداندن قفسی توسط سربازان در بازار بغداد که مردی درون آن محبوس است آغاز می‌شود، با تلاش برای کشف شخصیت مردِ محبوس در قفس ادامه می‌یابد، با شروع داستانی عاشقانه خواندنی‌تر می‌شود و با روایت گوشه‌هایی از زندگی ابن‌الرضا اوج می‌گیرد.

در مرا با خودت ببر، خواننده ساعاتی را مهمان بغداد، بازار، کاخ، سیاه‌چال، خانه‌های گلی و شخصیت‌های شناخته‌شدۀ تاریخی چون ابن‌زیات، ابن‌ابی‌داود، ابن‌سکّیت و در صدر آن‌ها امام جواد(ع)می‌شود.

روش‌های تهیه کتاب «مرا با خودت ببر»

در این پویش مطالعاتی، علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر نسخه چاپی کتاب، از نسخه الکترونیکی یا کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» نیز استفاده کنند و پس از مطالعه کتاب برای نام نویسی در قرعه کشی و پاسخ دهی آنلاین به سوالات به سایت www.marabebar.ir مراجعه کنند.

نسخه الکترونیکی متنی و صوتی کتاب‌ «مرا با خودت ببر» در سامانه https://www.marabebar.ir عرضه شده است. همچنین برای تهیه نسخه چاپی کتاب می‌توان با مراجعه به فروشگاه های حضوری و اینترنتی کتاب به‌نشر در مشهد و یا کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور و کتاب را خریداری کرد. علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال درخواست کتاب در شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ منبع مطالعاتی این پویش را تهیه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس