اشنیرسون

امروزه در بین پژوهندگان و نویسندگان حوزه یهودپژوهی در دنیا، این فرضیه به شدت قوت گرفته است که یهودیان اشکنازی (اسرائیل) هیچ ارتباطی با عبرانیان باستان ندارند، بلکه آن‌ها «خزری» هستند.

سرویس جهان مشرق- امروزه در بین پژوهندگان و نویسندگان حوزه یهودپژوهی و توطئه‌شناسی یهود در دنیا، این فرضیه به شدت قوت گرفته است که یهودیان اشکنازی (اسرائیل) هیچ ارتباطی با عبرانیان باستان ندارند، بلکه آن‌ها «خزری» هستند.

نظریه‌ای بدیل در تاریخ‌نگاری شبکه‌ی زرسالاران جهانی وجود دارد که خاندان زرسالار معروف را، نه از اعقاب یهودیان غرب آسیا، که از تبار قومی یهودی‌شده در قفقاز، موسوم به «خزرها» می داند.

آرتور کوستلر، پژوهشگر و مورخ نامدار یهودی، در کتاب معروف «قبیله سیزدهم»، به سیر زیست این قوم پرداخته است که پیش از گرویدن به یهودیت، سابقه نوعی از شیطان‌پرستی رایج در استپ‌های منطقه شمال دریای مازندران را داشته‌اند.

در همان روایت آلترناتیو، راکفلرها، روتچیلدها، سوروس‌ها، گلدمن‌ها و... را «مافیای خزری» می‌نامند که بعد از جلوگیری از گسترش اسلام از معبر قفقاز به اروپا(که طبق شرح تاریخی کوستلر، خزرهای شیطان‌پرست نقش مهمی در مقاومت در برابر لشکر مسلمانان داشتند)، در عرض چند سده، به شرق اروپا منتقل و از آن جا به عنوان یهودیان شرق اروپا به سرتاسر جهان پراکنده شدند.

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
اثر ارزشمند آرتور کوستلر با عنوان «قبیله‌ی سیزدهم: امپراتوری خزر و میراث آن»

برخی اندیشمندان اسلامی، به ویژه با توجه به تفسیر خاص ابوالکلام آزاد درباره هویت ذوالقرنین در قرآن کریم، قوم «یاجوج و ماجوج» را که کوروش برای رهایی مردمان سرحدات شمالی امپراتوری پارس از آزار و وحشی‌گری ایشان سدی در منطقه قفقاز بنا کرد، همان خزری‌ها می دانند.

در واقع، طبق نظر ادوارد مِنِز، پژوهشگر توطئه‌های جهانی یهود، انقلاب بلشویکی انتقام نابودی امپراتوری خزر توسط حکومت «کیوان روس»(حکومتی در غرب و شمال غرب روسیه کنونی که از اواخر قرن نهم تا اواسط قرن سیزدهم میلادی در این منطقه حاکم بود و یک شاهزاده از همین حکومت، حکومت شیطانی خزرها را برانداخت)،در سال 965 پس از میلاد بود.

جنگ روسیه و اوکراین این نفرت چندصدساله را ادامه می دهد. به اعتقاد مِنِز، «نظم نوین جهانی»، تولد دوباره امپراتوری قدیمی خزر است که به کل سیاره گسترش یافته است. ناتو در واقع همان خزریه در لباس مبدل است (به معنای واقعی کلمه). به عبارت دیگر، به نظر می رسد که ما به سمت سومین جنگ جهانی یهودی ماسونی حرکت می کنیم.

یک سخنرانی که در سال 1994 توسط مندل اشنیرسون، رهبر چاباد انجام شد، نشان می دهد که جنگ اوکراین ممکن است بخشی از یک طرح بزرگتر برای نسل‌کشی اسلاوها باشد.

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
ربی اشنیرسون در جوانی(1954)
آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
اشنیرسون در زمان رهبری فرقه چاباد در دهه 1990

با این حال، اگرچه بسیاری از سربازان اوکراینی کشته شده اند، بی میلی روسیه برای هدف قرار دادن غیرنظامیان، در نقطه‌ی مقابل چنین تحلیلی است. از سوی دیگر، ناکامی روسیه در ردیابی آشکار مشکل در یهودیان سازمان یافته و فرقه‌ی چاباد، و نام بردن از ناتو با کُد "آنگلوساکسون" در سخنان مقامات روسی، از این تحلیل پشتیبانی می کند.

ادوارد هودوس، نویسنده و پژوهشگر اوکراینی، در سال 1945 در خارکیف، در یک خانواده یهودی ارتدکس به دنیا آمد. در سال 1990، او توسط خاخام شنیرسون چاباد لوباویچر(سر حاخام فرقه) استخدام شد و به واقع جزو معتمدین رهبر فرقه بود، اما هودوس زمانی که متوجه شد چاباد قصد دارد اوکراین را نابود کند، استعفا داد. از آن زمان، هودوس منتقد صریح چاباد بوده و به مردم در مورد دستور کار و برنامه‌های شوم آن‌ها هشدار می دهد و تلاش می کند شخصیت های سیاسی و الیگارشی‌هایی را که گوش به فرمان فرقه هستند، افشا نماید. هودوس از زمان خروج از چاباد، به کلیسای مسیحی ارتدکس اوکراین پیوسته است.

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
ادوارد هودوس، زمانی که عضو فرقه چاباد بود

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
ادوارد هودوس
آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
تعمید هودوس برای پیوستن به کلیسای ارتدوکس اوکراین

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

ادوارد هودوس در اثر سه‌گانه خود به نام «سندرم یهودی» توضیح می دهد که ما در میانه «خزریه سوم» هستیم.

خزریه اول: امپراتوری خزر بزرگ (قرن VII-X);

خزریه دوم: حکومت بلشویکی (1917-پایان دهه 1920).

خزریه سوم: C.I.S. (1991-?)

در خزریه اول، مردم بومی اوکراین تحت سلطه‌ی یهودیان درآمدند و به یهودیت گرویدند. از این آغاز در قرن 7 تا قرن 10، خط نبرد با روسیه ترسیم شده بود. هودوس نوشت:

"قلعه‌ها در فاصله 10 تا 20 کیلومتری از هم قرار داشتند و در واقع خط رخنه‌ناپذیری را از استحکامات نظامی در امتداد مرز اوکراین و روسیه مدرن ایجاد کردند: ورونژ - استاری اوسکول - بلگورود - خارکف. علاوه بر این، از جنوب غربی خارکف: کراسنوگراد. - Dnepropetrovsk - Krivoj Rog تا شمال غربی: کیف - چرنیکوف."

بنابراین، از ابتدا، یهودیان فاتح اوکراین امروزی در حال جنگ با همسایگان خود، روس‌ها بودند. در همین زمینه، ویدیویی افشاگرانه از یک ژنرال اوکراینی چندی قبل منتشر شده است که او به تلخی چگونگی آماده شدن اوکراین برای تصرف توسط چاباد را توصیف می کند.

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
«ژنرال ارتش فاش می کند که چطور الیگارشی یهود-ماسونی، یهودیان چاباد لوباویچ و سیا کنترل اوکراین را به دست گرفتند»

در یک سخنرانی در سال 1994 که در روزنامه «ولوگدا اسلاویانین» منتشر شد، رهبر فرقه‌ی یهودی چاباد(Chabad)(که شماری از پژوهشگران توطئه‌های جهانی یهود به آن لقب «کنیسه‌ی شیطان» داده‌اند)، مسیح مناخم مندل اشنیرسون، برنامه های خود را برای نابودی اوکراین و روسیه ترسیم کرد.[

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
مناخم مندل اشنیرسون

رهبر چاباد، مسیح مناخیم مندل اشنیرسون (1902-1994) نوشت:

"اسلاوها، و در میان آنها روس ها، اطاعت‌ناپذیرترین مردم جهان هستند. اسلاوها در نتیجه توانایی های روانی و فکری خود که توسط نسل های زیادی از اجداد آنان، ایجاد شده است، تسلیم نمی شوند. تغییر این ژن ها غیرممکن است. اسلاو، روسی، می تواند نابود شود، اما هرگز تسخیر نمی‌شود. به همین دلیل است که این بذر(ژنتیکی) باید سوژه امحاء باشد و در ابتدا کاهش شدید تعداد آن‌ها {لازم} است.

اول از همه، ما ملل اسلاو (از 300 میلیون نفر که نیمی از آن‌ها روس هستند) را به کشورهای کوچک با ارتباطات ضعیف و قطع شده تقسیم خواهیم کرد. برای این کار از روش قدیمی خود استفاده خواهیم کرد: تفرقه بینداز و تسخیر کن. ما این کشورها را علیه یکدیگر تحریک می کنیم، و آنها را به جنگ های داخلی برای نابودی متقابل می کشانیم.

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

اوکراینی‌ها فکر می‌کنند که دارند علیه روسیه توسعه‌طلب می‌جنگند و برای استقلال خود مبارزه می کنند. آنها فکر می‌کنند که بالاخره آزادی خود را به دست آورده‌اند، در حالی که کاملاً تحت تسلط ما قرار می‌گیرند. روس‌ها هم همین فکر را می‌کنند، در حالی که در جهت منافع ملی خود برای بازگرداندن سرزمین‌های خود، که «غیرقانونی» از آنان ستانده شده، می جنگند.

با نگاهی به تاریخ، باید اعتراف کرد که این سرزمینها سرزمینهای باستانی اجدادی خزریه یهودی، یعنی اسرائیل است که در قرن دهم به تصرف روس‌های کی‌یف (ایالت باستانی روسیه با پایتختی کی‌یف) درآمد. اسلاوها میهمان موقتی در این سرزمین‌ها و در معرض اخراج هستند.ما این سرزمین را برمی گردانیم و خزریه بزرگ - دولت یهود - را در این سرزمین‌های حاصلخیز می سازیم همانطور که 50 سال پیش اسرائیل را ایجاد کردیم و فلسطینی ها را بیرون کشیدیم. اسرائیلی‌ها تا حدی به اینجا نقل مکان خواهند کرد، و ما گاوهای اسلاو را به سمت شمال، فراتر از مسکو بیرون خواهیم کرد. یک قلمرو شمالی کوچک وجود خواهد داشت، منطقه‌ای با جمعیت فشرده -- یک منطقه رزرو شده، مانند مناطق رزرو شده سرخپوستان در آمریکا."

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم
بنای عظیم مجموعه‌ی متعلق به فرقه‌ی چاباد لوباویچ در پایتخت اوکراین

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

در پژوهش «سه گانه‌ی یهودی»، هودوس منشأ این نفرت طولانی مدت بین خزریان و روس ها را شناسایی کرد:

"امپراتوری بزرگ خزریان برای چندین قرن وجود داشت، تا زمانی که شاهزاده روس اسویاتوسلاو، در سال 965 هم شهر آن‌ها و هم معبد سفید آن‌ها را تصرف کرد."

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

او تصریح کرد:

"قدرت سوم از روی زمین محو شد، جمعیت آن در همه‌ی جهات پراکنده شد. بیشتر آن‌ها از اسویاتوسلاو حمایت کردند، در حالی که نخبگان یهودی به منطقه خزر در کیف نقل مکان کردند...."

بی‌جهت نبود که در 5 آوریل 2022، وولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین(که تبار یهودی او مساله‌ی آشکاری است) اعلام کرد که اوکراین به یک «اسرائیل بزرگ» با چهره‌ی حقیقی خودش تبدیل خواهد شد.

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم

آیا جنگ اوکراین استراتژی «چاباد» برای نسل کشی اسلاوها است؟+عکس و فیلم


[1] https://justice4poland.com/2016/05/17/chabad-leader-messiah-menachem-mendel-schneerson-on-his-plans-for-destroying-ukraine-and-russia-reprint/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    60 9
    زلنسکی یهودی باید ترور شود
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      81 3
      راهبرد تُرکی سازی سرزمین های ایرانی تبار در آسیای میانه، آناتولی ، آذربایجان و آران و شروان ، هم زیر سر صهیونیسم جهانی برای ضربه زدن به تمدن ایرانی آریایی بود ، فاجعه بزرگتر از اینکه مردمان ایرانی تبار و آریایی در آناتولی و قفقاز و آذربایجان، خودشان رو از نسل چنگیز و آتیلا می دانند، یهودیان از ایران هم به این روش انتقام گرفتند 🤦🤦🤦🤦🤦
    • شاکی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      22 1
      اینها حیواناتی هستند که به هم دیگه هم رحم نمیکنند.
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      11 0
      مقاله ایی فوق العاده...تاریخ شناسی و یهودیشناسی جالبی بود که واقعا خیلی از مسائل نژادی یهودی، مشخص شد.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      6 25
      پوتین هم همینطور هر دو شون باید ترور بشوند تا جهانی از دستشان آسوده بشه
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 1
      یهودیان خزر کیا بودن و کدوم منطقه زندگی می کردن
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      1 0
      زلنسکی آشکارا خود را اوکراینی نمی‌داند و اوکراینی‌ها هم آشکارا احمق هستند! آن‌ها نمی‌دانند که اگر اوکراین در این جنگ پیروز شود، یعنی درواقع شکست میخورد! تمدن اسلاو به نابودی کشیده میشود، ژن آنها از بین میرود و مهاجرت دسته‌جمعی آفریقایی‌ها به اوکراین و مغزشویی اوکراینی‌ها با شعارهای جعلی و احمقانه فراماسونری برابری و برادری و آزادی و انسانیت و ... موجب انقراض آنها میشود. اوکراین آخرین سنگر روسیه است و روسیه تنها حکومت آریایی است که باید حفظ شود.
  • AE ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    31 3
    بیشرف ها
  • نیما IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    39 5
    مرگ بر آل صهیونیست
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    17 4
    جالب بود ولی مثل همه اطلاع رسانی های تاخیری و غفلت از تاریخ "زمانی بیان و تبیین کردی که همه به فنارفتن
  • سروش IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    10 2
    جالب بود پس با این تفاسیر زمینه همه فجایع جهانی رو توسط صهیونیسم و شیطان پرستان معرفی میکنه حالا آدم می فهمه مفهوم کاخ سفید در آمریکا یعنی چی که برگرفته از معبد سفید و نابود شده یهودیان خزری است که توسط اسلاو ها نابودشده حالا می توان به ماهیت هیتلر و جنایاتش در جنگ جهانی دوم پی برد که چرا تا این حد از روسها و اسلاوها بیزار بودند در واقع اگر دقت کنیم نوک پیکان همه جنگهای بزرگ از ناپلئون فرانسوی گرفته تا هیلتر نازیسم و حتی در آسیا ژاپنی ها همگی به سمت روسیه می چرخه و گویا همه اونها یک هدف دارند از بین بردن مردمی که می خواهند آزاد باشند و آزاد بیندیشند و خطر بزرگتر اسلام که اگر به این مردم برسد و درست معرفی شود دیگر بساط شیاطین را جمع خواهند کرد. هدف ار ترور دوگین که اشتباها دخترش داریا به جای پدر قربانی شد همین بوده که متفکر اسلاوها و افشا کننده و ترسیم کننده راه روسها برای مقاومت کردن رو از بین ببرند. در عمق استراتژی ایران و روسیه در گذشته های خود یه جورایی دارند به هم گره می خورند کشتار ایرانیان توسط قوم یهود در روز سیزده فروردین برای ایرانیان داره مفهوم پیدا میکنه و اینکه ترس از انتقام ایرانی ها در آینده برای این قوم ترسناک تر شده و اینکه اینها هممی خواهند از اسلاوها انتقام بگیرند. و برای همین سعی در جدایی بین ایران و روسیه دارند.
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      2 1
      درمورد آدولف هیتلر و نازیسم اشتباه میکنی. اون ها از اسلاو ها متنفر نبودن. تعداد زیادی از اسلاو ها توی وافن اس اس هیتلر بون. یوزف گوبلز هم توی یه سخنرانی گفت که دشمن ما یهودیانی هستن که پشت دیوار های کرملین پنهان شدن و حامیان اصلی بلشویسم هستن. توی این مقاله هم به ارتباط بلشویک ها و یهود اشاره شده. در ضمن هیتلر هم یهودی نبوده و این تهمت برای خراب کردن شخصیت اون هست. اون ها هم اعتقاد داشتند که یهودی ها در اصل تاتار هایی هستن که به قلمرو آریایی هجوم بردن و با اختلاط نژادی قصد نابودی عظمت آن قوم رو دارن. حمله مغول ها به ایران هم در همین راستا بود و امپراتوری ایران در آسیای میانه و شرق رو از بین برد و اگر همین الان توجه کنید دیگه شباهتی به ایرانی ها ندارن. توی بعضی مناطق شمال شرق ایران هم این اتفاق افتاده. خوشبختانه اما نژادشان در بقیه نقاط ایران راه پیدا نکرده و باقی اقوام به جز گروه هایی در جنوب و شمال شرق نژاد آریایی دارن. حتی کورد های نقاط مرکزی ترکیه رو هم توی تست های نژادی بالای 90 درصد با فارس ها و دیگر دیگر نژاد های ایرانی مرتبط میدونن. این یهودیانی که در شرق اروپا به شکل مردم اسلاو کم و بیش در آمدن حاصل توطئه نژادی هستن و فقط کمی ظاهرشان شبیه شده و به علت مغلوب شدن نژاد آریایی در اختلاط با دیگر نژاد ها اون ها آریایی نیستن. افسوس که آریایی هایی که زمانی از چین تا آلمان حضور داشتن در بسیاری از مناطق از بین رفتن اما هنوز میشه امید داشت. اسلاو های اصیل در شرق اروپا ، اقوام ایرانی اصیل در ایران و فراتر از مرز های ایران مثل کورد ها و همچنین ژرمن ها در اروپای مرکزی تنها بازماندگان هستند. به شخصه شباهت های بسیار زیادی بین فارسی و روسی و آلمانی به خصوص آلمانی باواریایی پیدا کردم. در باواریا ما همون Ema هست و آنان همون enan برای مثال. دلیل سفید تر بودن اسلاو ها و ژرمن ها هم زندگی در عرض های شمالی تر هست چون نژاد آریایی در مناطق شمالی تر بهتر میتوانند ویژگی های اصلی خودشان را بروز بدن. اگر توجه کنید بسیاری از کودکان ایرانی هم در ابتدا شبیه همنژاد های اسلاو و ژرمن خود هستن اما طی زمان در اثر شرایط فلات ایران تغییر میکنن.
    • علی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      نظر زیبایی دادی سروش منم باهات موافقم
  • هموطن IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    9 1
    یهودیان تندرو یک مشت متوهم هستند و زلنسکی هم یک یهودی تبار خائن به مردم اکراین هستش که دقیقا در راستای اهداف یهودیان افراطی عمل میکنه و مردم اکراین هم متاسفانه درک درستی از این موضوع ندارند، موضوع دیگری که مطرحه مردم حوزه دریای شمال یعنی کاسپین که به کاسی ها معروفند یکی از خالص ترین و زیباترین نژادهای روی کره زمین هستند که برخی از آن ها هم اکنون در خطه شمالی کشور خودمان نیز ساکن هستند و از هوش بالایی نیز برخوردارند و هیچ سنخیتی با یهودیان ندارند. طبق برخی منابع معتبر باستانی در آخرالزمان مردمانی از منطقه شمال دریای کاسپین به احتمال زیاد روس ها با مردمان جنوب دریای کاسپین یعنی ایرانیان متحد می شود و با امپراطوری آخرالزمانی یهودیان می جنگند.
  • خلیج عرب IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    7 40
    دوست عزیز مقاله ای که زحمتش رو کشیده به درد عمو ات میخوره بهت پیشنهاد میدم برو پیش پزشک مغز و اعصاب یه اسکن کنن ببین اصلا مغزی تو سر داری یا نه؟ در ثانی دریای مازندران نه بلکه دریای خزر(قوم خزر ترک زبان). دیگه خیلی بی سوادی ! در ضمن نیازی به اسکن نیس مغز نداری
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      51 2
      بی مغز تویی که یک بار حتی نقشه سازمان ملل را هم ندیدی تنها نام بین الملی این جا کاسپین تو وعلی اف وخاتمی نمی تونید ایرانی ها وروس ها بیرون کنید برو باکو پیش،علی اف خزری
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    29 5
    نام دریای کاسپین به جای نام خزر برای دریای مازندران
    • یوسف از همدان IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      5 58
      من هم پیشنهاد می کنم از این به بعد هم جای پرشین گلف بنویسیم خلیج العربی تا چش تو یکی درآد
    • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      26 4
      یوسف از همدان ، میشه بگی چرا آنقدر بهت زور اومده ؟ چرا آتش گرفتی ؟ سقط نشی از فشار ... خخخخ
  • مهدی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    19 3
    ما در امر رسانه واقعا ضعیفیم
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    27 3
    از این مقاله ها بازم بزارین
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 8
    حق آشکار و روشن است و نیاز به داستان سرایی های کذایی نیست
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    19 6
    چقدر دنیا پیچیده است مغزم درد گرفت یا یهود از بین نره، دنیا روی آرامش را نمیبینه
  • محمدصالح چگینی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    6 1
    اپارتایدیسم رژیم صهیونیسم تبدیل به لیبرال شده است
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    9 38
    این چرندیات چیه که می نویسین!
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    9 39
    خاک بر سرتون آخه این چرندیات چیه که می نویسین!
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    9 1
    سوال : آیا خود مسئولین روسیه به تمام ابعاد آن هم به این مسئله واقف هستند ؟ مسئله دوم چرا روسیه برای روشن شدن افکار اوکراینی ها اقدام رسانه ای و خبری نکرده است ؟
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      3 0
      اینها را اکثر مردم خوانده و میدانند حافظه جمعی مردم مانند حافظه ماهی عمل میکند. سریع فراموش وگاهی انکار هم میکنند.بمباران تبلیغات جهت دار ومسموم هم کارش را خوب انجام می دهد نمونه زنده آن تعریف و تمجید از رژیم محمدرضا وپدرش بعد چهل سال واز صدام وبعد در عراق بعد کمتر از بیست سال و فراموشی یوم پوریم(عید) وکشتار بزرگان وهزاران ایرانی در زمان خشایار شاه ونفوذ ونابودی هخامنشیان که فقط باقی مانده در حافظه تاریخی به نظر میرسد که چهارشنبه‌سوری و سیزده بدر باشد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    3 1
    با سلام مقاله ی روشنگرانه ای است و عمیقا ساختار سیاست ورزی در غرب را تبیین می کند. صهیونیسم و آمریکا وغرب تهدید وجودی برای بشریت و کره خاکی هستند و بطرز احمقانه ای بدنبال تسلط و تحمیل استعلایی خود بر همه بشریت، ادیان و تمدن ها هستند.. اینان جبهه ی بطول و عرض این کره خاکی با استفاده از ادبیات مدرنیته ایجاد کرده و با استناد قدرت مالی، رسانه ای، نظامی در حال بسط و توسعه امپراتوری و منزلت قوم برتر هستند. این تفکر دقیقا شیطانی و آخرالزمانی است و مقابله با آن شرعا واجب و از حقوق مسلم حجت خدا روحی له الفدا است.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    43 15
    احسنت - الان هم شیطان پرستهای خزر همین آذربایجان و روسیه هستند پس -
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      1 4
      شیطان پرستی اینها ثابت نشده.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    65 4
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله القاسم الجبارین لطفا این مقاله برسد به فرهنگستان زبان فارسی نام قوم خزر از کلیه نقشه های کشور و امکان و.... حذف گردد.
    • یزدان IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      40 0
      فقط در ایران هست که به دریای کاسپین که از نام قوم بسیار قدیمی و بزرگ باستانی ایرانی کاسپی/کاسی آمده به نام خزر یاد میشه که قومی آمیخته مغول_سکایی/ایرانی و مهاجم به ایران بودن. این قوم نابود شده و اثر خاصی ازش نیست.
  • آجورلو IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    27 5
    تعجب است چرا ما اسم دریای مازنداران را به دریای خزر برگردانده‌ایم. به نظر این جا هم دست یهود در کار بوده. این تغییر در زمان پهلوی‌های خبیث انجام شد. متأسفانه بعد از انقلاب هم غفلت شد. ادامه پیدا کرد. باید هر چه سریع‌ترین این اشتباه به شکل مقتضی اصلاح شود. باید از کتابهای درسی شروع کرد.
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      42 2
      در زمان پهلوی رضا خان نام دریا را مازندران نامید ودر زمان خاتمی در پی درخواست علی اف خزری به احترام سورس وعلی اف خاتمی نام ان را خزر کرد ربطی،به پهلوی نداشت
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    21 4
    یهودی یهودیه. خزری و غیره نداره. جنایت کارن و قدرت طلب. باید ادمشون کرد.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    3 57
    مرحوم ناصر پورپیرار، سالها قبل به قوم خزر و فتنه این قوم اشاره کرد و قوم عجوج و مجوج را که اسکندر بزرگ (ذوالقرنین) به پشت کوههای غربی دریای خزر راند، دقیقا همین قوم دانست، اقای پور پیرار خیلی زیبا ثابت کردند که کوروش سرکرده همین قوم وحشی بود که در ۲۵۰۰ سال پیش به سفارش یهود به ایران سرازیر شدند و قوم‌یهود را از اسارت در بین النهرین رهایی دادند، یهود هم به خاطر این خوش خدمتی اینها را قوم‌سیزدهم یهود اعلام کردند، کشتار بزرگ پوریم هم در همان دوران توسط همین قوم یهودی (هاخام منشیان) انجام شد تاریخ این سرزمین همش جعل است و نوشته یهودیان
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      10 1
      پورپیرار یک ایرانستیز بود که تنها پانترکهای تجزیه طلب دوستش دارند.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    38 1
    در زمان کوروش هنوز قومی به اسم خزری تکامل نیافته بود. این قوم که در زمان ساسانیان در اطراف ایران شکل گرفته بود جزوی از اتحادیه هون‌ها بودن که مجموعا در متون اوستایی و پهلوی ذکر شده و این نامگذاری به غرب هم رفته اما در برخلاف روم ارتش ایران ساسانی با قدرت در مقابل آنها ایستاد و شکست های خرد کننده‌ای بهشون وارد کرد.. پیش از اتحادیه هون‌ها که در مسیر مهاجرت به غرب بسیاری از اقوام ایرانی تبار استپ‌های اوراسیا نظیر سکاها و سرمتها و تخاری و... رو در خودشون حل کردن سراسر منطقه نشیمن اقوام ایرانی بود که از چین و مغولستان تا اتریش در بر داشتن و همین جماعت کوچ‌نشین تهدیدی برای مرزهای ایران امپراتوری بودن که زندگی یکجانشینی و توسعه شهری رو انتخاب کرده بودند. حمله داریوش به اروپا و در نوردیدن اوکراین و رومانی تا آدریاتیک در پاسخ به مزاحمت های همین قبایل ایرانی بود. قوم خزری بعدها وارد معادله ها شده و عمدتا هم توسط رومیان علیه ایران تحریک می‌شدن اما فقط در واپسین سالهای دوران خسروپرویز بود که توانستن در اتحاد با روم شرقی به مرزهای قفقاز رخنه کنن. این قوم نه ایرانی و قفقازی‌سان و سفید نژاد که به گواه تاریخ قومی با ریختار قابل توجه مونگولی سان بودن که با ایرانیان آمیخته بودن... در زمان اقتدار خزرها هم پادشاهی های گرجستان و ارمنستان و آلان و.. که همگی بر میراث ساسانی شکل گرفته بودن مانعی سنگین در مقابل خلیفه‌گان بودن.. در ضمن در اسناد قدیمی گروهی از سکاهای ایرانی رو اشکوزی گفتن که اتفاقا بیشتر به اشکنازی میخوره... اما همه اینها احتماله
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    22 1
    ابتدای قرن ۱۵ هستیم و وارد آخرالزمان شده ایم. یهودیانی که صهیون و ماسون هستند برنامه جهان جدید را شروع کرده اند . این قرن، قرن آخر دنیاست، البته در انتها پیروزی با امت مهدی است
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    18 0
    اسلاوها قومی از نژاد هندواروپایی هستند آریایی ها هم شاخه ایی از این قوم که 3 هزار سال پیش از میلاد مسیح از همین سرزمین روسیه فعلی و خصوصا قزاقستان فعلی به سمت ایران و هند کوچ کردند آن موقع اقوام تیره پوست دراویدی در هند ساکن بودند که با هجوم آریایی های سفیدپوست مواجه و تقریبا از بین رفتند رنگ خاص پوست هندی ها از همین ترکیب نژادی حاصل شده بخشی از این آریایی ها هم بعد از ورود به فلات شرقی ایران به سمت شمال افغانستان رفتند و با گذر از کوه های هندوکش بین سال های 1300 تا 1700 پیش از میلاد به پنجاب رسیدند و اقوام بومی آنجا را هم شکست دادند و بعد به سمت جنوب رفتند چون اساسا مناطقی که امروز شامل روسیه و اوکراین و آسیای میانه خصوصا قزاقستان می شود از همان ابتدای تاریخ که قوم هندواروپایی در آن زندگی می کردند غنی و ثروتمند بوده نفت و گاز و معدن و ... را نمی فهمیدند اما همین حالا هم نگاه کنید از قزاقستان تا جنوب روسیه تا شمال دریای سیاه یعنی خاک اوکراین , ما مرغوب ترین خاک کشاورزی جهان موسوم به خاک سیاه (چرنوزم) را داریم سر همین ثروت , این قوم به پیشرفت های بسیار رسید خروجی این پیشرفت ها شد نیروهای نظامی اسب سوار با قدرت بسیار و آریایی ها هم از همین منطقه کوچ کردند درواقع ما و روس ها یک نژاد هستیم که برای قرن ها هم از دور افتادیم و حتی به هم ضربه هم زدیم قوم خزر هم یک قومی وحشی و شیطان پرست بوده که دائما به شمال ایران و به مناطق اسلاونشین شمال دریای کاسپین حمله می کرده همین ساری ما حداقل 2 بار توسط خزرها به آتش کشیده شده که بالاخره اسلاوها این ها را شکست دادند حالا ایران و روسیه هردو مورد کینه خزری ها و البته چشمداشت و طمع این ها قرار گرفتن چون هر دو کشور بشدت زرخیز و ثروتمندن عقل حکم می کند که هر دو کشور گذشته را فراموش کنند و حالا با هم کار کنند تا از این پیچ تاریخی عبور کنند صحبتم نژادی و اینکه چه نژادی برتر است نیست که نژادپرستی اساسا احمقانس فقط می خواستم بگم که بین ما و اسلاوها به دلایل تاریخی باید سطح همکاری ها بیشتر باشد چیزی که بین کشورهایی با تاریخ ضعیف مثل کانادا , آمریکا و انگلیس جاریه. ما و روس ها بالاخره باید بفهمیم چه کاری به نفعمونه .عبرانیان از قومیت سامی هستند و خزری ها وصله ناجور و شیطانی برای دین حضرت موسی (ع) و سامیها ربطی به شمال کاسپین ندارند .
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    3 13
    خودتون فهمیدید چی گفتید یه مشت آسمون و ریسمون را به هم یافتید ما که نفهمیدیم چی شد.
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      12 1
      مقاله عالی بود. عالی
  • روح اله باوندپوری IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    7 12
    فکر می کنم یک روزی برسد در مقاله های بیان شود که قوم یهود انقلابی جهانی به پا می کند و از فاستین به شمال ایران پس چین و...می رسد ،شرمنده این ها حرف های امثال آقای رایفی پور است هر از چندگاهی چنین بیان می شود اینگونه بحث ها را رها کنید بچسبید به اقتصاد کشور که مردم دارند زیر چرخ تورم له می سوند
  • جواد عباسی DE ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    21 3
    ممنون روشنگرانه بود بنظرم مجموعه این اطلاعات جدید در مورد یهودیان پنهان و فتنه های پایان ناپذیر آنها را بصورت مجموعه در تلویزیون به نمایش بگذارید
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    20 3
    پدر الهام علیف بود که از خاتمی درخواست کرد نام دریای مازندران به نام خزر دگرگون شود.خزرها همان قوم اهریمنی یاجوج و ماجوج که امروز صهیونیست ها هستند.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    6 0
    شیطانپرستان منحرف در طمع و حرص ،غضب،غرور،شکمپرستی،حسد و شهوتپرستی اشتراک دارند که به استکبار ختم میشود!در تصاویر بالا نمادی از مولوخ یا مولوک وجود دارد که توسط فینیقیها و کنعانیان بصورت احمقانه ای پرستش میشد! اصل نماد مربوط به قوچی است که خداوند برای ابراهیم سلام الله علیه فرستاد تا بجای اسماعیل قربانی نماید چرا که هدف خالق حکیم از این الهام،قربانی کردن هوای نفس و عدم طمع ورزی به مُلک و مقامیست که در آخرالزمان به حضرت ولیعصر”س” داده میشود،از آنجائیکه خداوند همه اسماء الهی(حدیث نبوی علم در ثریا) را به ایشان تعلیم فرموده ایشان در تاریخ به نامهای دیگری چون آدم،خضر و ذوالقرنین هم شناخته میشوند و توسط همین مُلک وجایگاهی که خداوند بایشان عطا نموده ظلم و بیعدالتی را برطرف خواهند نمود.در اساطیر یونان نیز پرسفونه که رایحه گل نرگس روئیده بر زمین را استشمام میکند و هادِس عاشق او میشود اشاره به طمع ورزی بعضی اشخاص(یعقوب و سایر انبیاء بنی اسرائیل منهای عیسی) دارد که توسط حضرت ولیعصر”س“داوری و قضاوت خواهند شد،درداستان اساطیری مذکور به هادِس میوه انار میخورانند(شهادت) اینها مطالبیست که در تابوت عهد نوشته شده! در حال حاضر آش آنقدر شور شده که از نواده طغرل بیگ تا شازده کوچولوی اصطبل هلند،از مامان زی زی گولو تا علی دایی و کریمی و اصلاحطلبان صهیونیست مدعی این مُلک و نگین انگشتری هستند،ف،مجازی آلوده توهمی از خاتم سلیمانی برایشان ایجاد کرده! آنچه در تقدیر اینهاست سرنوشت اون یارو هپلی(گالم) در فیلم ارباب حلقه هاست!عژیژمی!
  • US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    19 9
    شما هم هر جا کم اوردید بندازید تقصیر یهودیها. دزدی و اختلاس و بی عدالتی مسولین پیشانی کبود هم تقصیر یهود، خوبه؟
  • به GB ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    7 0
    یکی دانستن قوم یهود با صهیونیسم مانند مترادف کردن مسلمانان با داعشیان است.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    11 2
    Wow مشرق فوق العاده است! زدی تو خال :) سالهاست میگم اینها یهود اصیل نیستن، کاملا مشهودست.
    • :) IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      2 0
      البته میدونی بحث تاریخی خیلی گسترده تر از اینهاست، * خاندان خلافت سامری (Aaron) سلطه جهانیه. * نشان مولوخ، Cannanite همون فرضیه درست تره که همراه کوروش، قاطی یهود. کاهنان بعل و مولوخ وارد دربارهای پرشیا شدن و همزمان در مصر و روم و عربستان نفوذ داشتن، با مرکزیت مصر و بابیلان. سامری/سومری ریشه در تمدن سومریان دارد نه یهود. پس آئران برادر ناتنی موسی به رسم کاهنان دربار مانده و اعلام خلافت کرده. یعنی به احتمال زیاد او از یهود نبود. بلکه یهودیان را بازگرداند به مصر برای استمرار همان آیین برده داری که سرانجام جهانی شد با کلونیالیسم و غیره.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    3 0
    اسم این دریا کاسپین بوده نه خزر
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 1
    به جای این حرفها دنبال زبان شناسی جغرافیا و ... ایکاش من یهودی بودم همه دنیا مال اچنهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس