نخست وزیر تشکیلات خودگردان: اسرائیل با تشکیل دولت مستقل فلسطینی مقابله می‌کند

محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین یکشنبه شب گفت که اسرائیل تشکیل دو دولتی و نیز امکان تشکیل دولت مستقل فلسطینی به مرکزیت قدس شریف را تضعیف می‌کند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری "وفا" فلسطین، اشتیه که در دفتر کارش در رام الله با هیأتی از "ائتلاف بین المللی دفاع" که در کرانه باختری فعالیت دارد، سخن می گفت، همکاری مشترک برای تأمین اولویت‌ها و تقویت پایداری و استقامت آحاد ملت فلسطین در مناطقی را که بصورت مستقیم از سوی اشغالگران صهیونیست تهدید می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار داد.

ائتلاف دفاع که در کرانه باختری فعالیت دارد، یک گروه از سازمان‌های مردم نهاد اروپایی است که با هدف تقویت همکاری مشترک و ارائه کمک‌های بشردوستانه و تلاش در مناطق موسوم به "جیم" و قدس و مناطق دورافتاده تلاش می‌کند.

اشتیه گفت: اقدام فوری ائتلاف دفاع در کنار تشکیلات خودگردان با هدف تقویت پایداری آحاد ملت فلسطین و مقابله با خطر نابودی راه‌حل تشکیل دو دولت مستقل صورت می گیرد.

وی ادامه داد : این اقدامات در مناطقی که بیم این وجود دارد که به کنترل اسرائیل درآید یا توسط رژیم تل آویو ویران شود و مناطق موسوم به جیم انجام می شود.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان تأکید کرد: دولت فلسطین در چارچوب استراتژی خود تلاش می کند تا بتدریج از روابطی جدا شود که اشغالگری آن را تحمیل کرده است، افزون بر آن که دولت تلاش می کند تا استواری مردم فلسطین در همه محل های سکونت خود را تقویت کند و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سارا IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    نباید مقابله کنه چون به ضرر خودشه اگه بزاره تشکیل بشه دیگه مشکل شون واسه همیشه حل می شه به نفع دو طرفه و امریکا هم باید حمایت کنه کاری کنه که مشکل این دو کشور رو حل کنه نباید بینشون تبعیض بشه همون طوری که امریکا دنبال استقلال تایوان هستش باید از استقلال فلسطین هم حمایت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس