کد خبر 1472401
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
بدون تعارف با خانواده شهید عجمیان/ مادر شهید: روح‌الله عاشق وطنش بود+فیلم

پدر شهید روح الله عجمیان گفت: از شهادت فرزندم نارحت نیستم، بلکه خوشحالم. ۳ پسر دیگر هم دارم که اگر آن‌ها نیز شهید شوند، ناراحت نمی‌شوم.

به گزارش مشرق، برنامه «بدون تعارف» شب گذشته میزبان والدین شهید مدافع امنیت، روح‌الله عجمیان بود که آبان‌ماه سال جاری توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات مختلف و چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمالشهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضائی، توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

ناگفته‌های خانواده شهید عجمیان از فرزندشان+ فیلم

پدر شهید عجمیان در گفتگو با مجری بدون تعارف گفت: از شهادت فرزندم نارحت نیستم، بلکه خوشحالم. ۳ پسر دیگر هم دارم که اگر آن‌ها نیز شهید شوند، ناراحت نمی‌شوم. آن‌ها که به سوریه رفتند مگر خانواده نداشتند؟ اگر آن‌ها به این صورت شهید نمی‌شدند، جنگ وارد ایران می‌شد.

مادر شهید روح الله عجمیان نیز بیان کرد: فقط برای اینکه (در لحظه شهادت) اذیت شده بود، نارحت شدم. از شهادت او ناراحت نیستم، چون همین را می‌خواست. عاشق وطنش بود. عاشق چادر ما بود و مانند تمام شهدا به خاطر چادر ما رفت.

در ادامه گفتگوی «بدون تعارف» با خانواده شهید عجمیان را تماشا می‌کنید:

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس