کد خبر 1472456
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
شرط دردسرساز سانچز؛ 8 یا 4 مساله این است

درخواست عجیب فلیکس سانچز از مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکرات با این مربی را وارد مرحله جدیدی کرد.

به گزارش مشرق، روند مذاکرات مسئولان فدراسیون فوتبال و سانچز تا پیش از ارسال پیش قرارداد به شکل مثبتی پیش می‌رفت اما از زمان ارسال این قرارداد و تنها به یک دلیل مذاکرات وارد مرحله جدیدی می‌شود.

مدت زمان قرارداد تنها مشکل سانچز با مسئولان فدراسیون فوتبال است و این مربی اسپانیایی خواهان عقد قرارداد ۸ ساله با مسئولان فدراسیون فوتبال است تا مانند تیم ملی قطر بتواند کارهایی ریشه ایی انجام دهد اما این موضوع مورد موافقت تاج قرار نگرفته است.

مسئولان فدراسیون فوتبال به سانچز پیشنهاد داده اند که قرارداد اولیه او تا پایان جام ملت های آسیا باشد و در صورت توافق این قرارداد تا پایان جام جهانی آینده تمدید شود.

به همین دلیل مذاکرات فدراسیون فوتبال با سانچز وارد شیوه جدیدی شده و قرار است از عصر امروز دوباره مسئولان فدراسیون فوتبال با این مربی مذاکره کنند تا شاید این مربی به کاهش مدت قرارداد خود رضایت دهد.

اگر مسئولان فدراسیون فوتبال به این نتیجه برسند که امکان توافق با سانچز وجود دارد این احتمال وجود دارد که امروز نام سرمربی جدید تیم ملی مشخص نشود و این موضوع به روز های آینده موکول شود اما اگر تاج احساس کند که سانچز کوتاه نخواهد آمد به طور حتم به سراغ گزینه ایرانی و امیر قلعه نویی خواهد رفت و شاید نام او به صورت رسمی اعلام شود.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال به دلیل فعالیت تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی در فوتبال اروپا خواهان استخدام مربی خارجی هستند و آنها تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن سانچز انجام خواهند داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    6 3
    همه مربیان ایرانی از سانچز بهتر هستن چون اواسپانیایی هست باید پول بیت المال حرام کنیم تارتار خیلی بهترش هست تمام مربیان داخلی بهترش هستن
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      1 2
      چشم اقای کارشناس.
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      1 0
      مربی ایرانی مانند مدیر ایرانی هست همه دربو داغون
  • کمال IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    تاج خائن بیت المال خور بی خبر از از فوتبال خود خواه این مربی با قطر در قطر چکار کرده پول مردم ایران را دو دستی تقدیمش مکنی ای بی شعور
  • ایرانی با غیرت IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اگر قرار است مربی خارجی بیاورید پس سراغ یک سرمربی با کیفیت و امتحان پس داده بروید این سانچز به درد بخور نیست و دو زار هم نمیارزد و بازیکنان تیم ملی هم بعید به نظر میرسد که او را قبول کنند . اگر هم پولی درکارنیست و مشکل پرداخت وجود دارد بین همین چند سر مربی داخلی در فدراسیون رای گیری بر اساس عملکرد و سابقه و رزومه .. انجام دهید هرکدام که رای بیشتری اورد سکان تیم ملی را به دستش بسپارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس