کد خبر 1472873
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
۱۰ میلیونی که سانچز را به ایران نرساند

فدراسیون فوتبال و فلیکس سانچز به دلایل مختلف باهم به توافق نرسیدند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کشورمان هفته گذشته مذاکرات مفصلی با فلیکس سانچز برای حضور وی در تیم ملی انجام داد اما در نهایت سرمربی سابق تیم ملی قطر تصمیم گرفت دیگر در فوتبال آسیا فعالیت نکند و با امضای قراردادی به عنوان سرمربی جدید اکوادور معرفی شد.

مهدی تاج و همکارانش که خواستار امضای قرارداد با این سرمربی اسپانیایی تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ بودند، در نهایت نتوانستند رضایت سانچز را جلب کنند زیرا او خواستار امضای قرارداد بلند مدت ۴ ساله تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ بود.

از طرفی مبلغ مورد درخواست این مربی نیز تفاوت‌های زیادی با رقم مدنظر فدراسیون ایران داشت. سانچز ظاهرا از مدیران فوتبال کشورمان خواسته بود برای هر سال حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو دریافت کند. در شرایطی که فدراسیون ایران می‌خواست به این مربی در نهایت زیر یک و نیم میلیون دلار پرداخت کند.

مهدی تاج با توجه به تجربه تلخ قرارداد ویلموتس قصد نداشت قرارداد سرمربی خارجی را بلندمدت امضاء کند و امیدوار بود با توجه به ارتباط خوب کشورمان با قطر، مبلغ قرارداد سانچز هم از طریق همین کشور به او پرداخت شود و قطری‌ها بتوانند طلب خود از ایران را از طریق مطالبات فدراسیون در فیفا و AFC دریافت بکنند اما در نهایت هیچ یک از این موارد انجام نشد تا سانچز به اکوادور برود و امیر قلعه‌نویی در یک قدمی معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و جانشین کی‌روش قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    یعنی این مردک برای 4 سال مربی گری نیم تریلیارد تومن ناقابل درخواست کرده بوده !! هفت پدر بیت المال مردم دراومد تو این فوتبال بشدت لجنی که داریم
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 1
    سانچز اگه مربی خوبی بود قطر در جام جهانی حذف نمی شد
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      برای قطرخیلی کارهاکردتیم قطرومتحول کرددرسته قطرتوجام جهانی ازگروهش بالانرفت ولی قطرروکردیه تیم خوب اگه میشدسرمربی ایران اونهم تا۴سال دیگه ممکن بودتیم ایران رومتحول کنه حیف شدبراحتی ازدستش دادیم
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 1
    حیف یک دلار که به این سانچز بدهند !
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    تا زمانی که تحریم هستیم نباید از مربیان خارجی استفاده کنیم چون مربیان خارجی با وکلای خود از تحریم ها سو استفاده خواهند کرد.
  • علیرضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    سانچز را اذیت نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس