کد خبر 1472616
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
گولیسانی:‌ سپاهان لایق برد بود اما پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد/ داوران به خارجی‌ها راحت‌ اخطار می‌دهند

مدافع گرجستان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد را به سپاهان تبریک می‌گویم آنها لایق این برد بودند اما ما برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

به گزارش مشرق، گئورگی گولیسانی پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه بازنده شدیم اما این باخت بخاطر مشکلات زیادی بود که داشتیم. خود من سرما خورده بودم و بعد از ۶ روز مریضی امروز بیرون آمدم. پورعلی گنجی هم امروز مصدوم شد. با این حال این‌ها دلایل اصلی نمی‌شود. می‌خواهیم این برد را به سپاهان تبریک بگویم آنها لایق این برد بودند ولی ما هم برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه فاصله دو تیم به چهار امتیاز رسیده و چگونه از قهرمانی صحبت می‌کند، گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازی‌های دیگری هم باقی مانده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. امروز باختیم اما این فوتبال و لیگ است و هنوز شانس داریم.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور گفت: نمی‌توانم بگویم تصمیم اخراج درست بود یا نه اما آنچه دیدگاه من در مورد داور در فوتبال شما است این است که آنها خیلی راحت‌تر به بازیکنان خارجی کارت زرد نشان می‌دهند. خود من در دومین بازی ۲ کارت زرد گرفتم. به هر حال در این فوتبال ممکن است داوران تصمیمات ناصحیح هم بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 3
    نورافکن بیشعور ودانشگربی اصل ونسب یادبگیرند ازگولسیانی بزرگ
  • عمه جان بابایم کجاست IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    وقتی بابا حمید لنگی بعد از دوران کما هنوز گیج میزند و کمکهای معیشتی و کمک های غیبی بابا نمی رسد بازیکن بنجل گرجی 1میلیون دلاری بیت المال هم از نرسیدن کمکهای غیبی باباها (پنالتی معیشتی و پنالتی سایه و گل آفساید سهمیه ای) از بابا حمید لنگی شاکی میباشد گولسانی چه فرقی بین این بازی و جام حذفی وجود دارد که آنجا کمکهای غیبی به موقع با دو پنالتی معیشتی میرسد امروز در تهران و محل سکونت بابا حمید و وزارت ورزشت اما کمک های غیبی نمی رسد آخه چرا مگر لنگی ها از زمین و زمان باباها همیشه طلبکار نیستند پس چرا طلب لنگی ها را پرداخت نکردن ،،جالبه بدانید این بنجل گرجی از لیگ سوریه پرت شده بیرون در. صورتی که در لیگ سوریه قرارداد ماهیانه 1000 دلار و با قرارداد 1 میلیون دلاری با سوگلی حالا در حدی پرو شده که از وزیر ورزشت لنگی بابا حمید لنگی طلبکار شده که چرا پنالتی معیشتی و پنالتی سایه تقدیم سوگلی نگردیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس