فنونی زاده

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهاجم هدف حداقل باید در ۵ بازی یک گل به ثمر برساند ولی پریرا حتی یک گل هم نزده است، در بازی با سپاهان هم دیدیم که چه اشتباهی کرد و باعث شد پرسپولیس نیمه دوم را ده نفره دنبال کند.

سرویس ورزش مشرق _ در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس تهران بود. در اواخر نیمه نخست این بازی، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس اخراج شد تا سرخپوشان نیمه دوم را با ده نفر آغاز کنند. در نتیجه با وجود مقاومت یک نیمه‌ای شاگردان یحیی گل محمدی، در دقیقه ۹۴ سپاهان موفق به گلزنی شد تا برنده این نبرد ۶ امتیازی باشد. سپاهان با این برد و با اختلاف چهار امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

صد در صد سپاهان باز هم امتیاز از دست خواهد داد/ پریرا اصلا در حد نام پرسپولیس نیست/ شک نکنید قلعه نویی چند لژیونر را کنار می گذارد

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با مشرق اظهار داشت: بازی سپاهان و پرسپولیس یک نبرد انتقامی بود. زردپوشان به تهران آمده بودند تا انتقام شکست سنگینشان در جام حذفی را بگیرند و موفق هم شدند. سپاهان از همان دقایق اول بهتر از پرسپولیس بازی کرد. متاسفانه در اواخر نیمه اول مهاجم پرسپولیس اخراج و شرایط برای پرسپولیس سخت تر شد. در این چند بازی که پریرا در ترکیب پرسپولیس قرار داشته است، چیز خاصی از این مهاجم برزیلی ندیدم. یک مهاجم هدف حداقل باید در ۵ بازی یک گل به ثمر برساند ولی آقای پریرا حتی یک گل هم نزده است، در بازی با سپاهان هم دیدیم که چه اشتباهی کرد و باعث شد پرسپولیس نیمه دوم را ده نفره دنبال کند. به نظرم پریرا اصلا در حد و اندازه‌های نام پرسپولیس نیست.

وی افزود: البته با وجود ده نفره شدن، پرسپولیس در نیمه دوم حتی بهتر از نیمه اول ظاهر شد. در توانایی‌های تیم قدرتمند سپاهان هیچ تردیدی وجود ندارد و ده نفره بازی کردن مقابل همچین تیمی کار راحتی نیست. به نظرم باید به بازیکنانی مانند سروش رفیعی و سیامک نعمتی بیشتر بازی برسد. این بازیکنان سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و تجربه آنها می‌تواند به تیم کمک کند. به نظرم این دو بازیکن از ابتدای مسابقه می توانستند در ترکیب حضور داشته باشند. بازیکنان که شرایط خوبی دارند باید از ابتدا در زمین حاضر شوند، وگرنه از شرایط آرمانی خود فاصله می‌گیرند.

صد در صد سپاهان باز هم امتیاز از دست خواهد داد/ پریرا اصلا در حد نام پرسپولیس نیست/ شک نکنید قلعه نویی چند لژیونر را کنار می گذارد

فنونی زاده ادامه داد: در همه این سال‌ها که فوتبال و پرسپولیس را شناختم، به یاد نمی‌آورم که تیمی جرأت یک و دو کردن در محوطه جریمه پرسپولیس را داشته باشد. در بازی دیروز، بازیکنان سپاهان قبل از به ثمر رسیدن گل در محوطه جریمه پرسپولیس چندین بار پاس به یکدیگر می‌دهند که این موضوع یک امتیاز منفی برای تیم یحیی گل محمدی محسوب می‌شود. البته نبودن گولسیانی در ترکیب پرسپولیس و مصدوم شدن پورعلی گنجی در ابتدای بازی تاثیر زیادی بر نتیجه گذاشت. هنوز ۷ بازی مانده است و صد در صد سپاهان باز هم امتیاز از دست خواهد داد و در کورس رقابت خواهیم ماند.

صد در صد سپاهان باز هم امتیاز از دست خواهد داد/ پریرا اصلا در حد نام پرسپولیس نیست/ شک نکنید قلعه نویی چند لژیونر را کنار می گذارد

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: حضور مربیان خارجی در تیم ملی کشورمان به جز در زمان برانکو دستاورد چندانی نداشته است. خود آقای برانکو هم در زمان حضورشون یکی از بهترین تیم‌های تاریخ تیم ملی را در اختیار داشتند ولی چه اتفاقاتی افتاد. الان در حال حاضر ابرام چرخی هم سرمربی ایران شود باز هم تیم ملی ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد. من خیلی دوست دارم که یک مربی ایران روی نیمکت تیم ملی بنشید و خوشحالم که امیر قلعه نویی برای دومین بار هدایت تیم ملی را به عهده می‌گیرد. مطمئن باشید که مربیان ایرانی از میان سه لژیونر ما یعنی قلی زاده و طارمی و آزمون بقیه لژیونرها را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند. به نظرم بازیکنان خیلی خوبی در لیگ کشورمان داریم که می‌توانند جایگزین سایر لژیونرها شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جوادی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    2 0
    بازهم شروع کردی به بلوف و خالیبندی عمو مرتی ، پارسال این موقعهم میگفتی استقلال مجیدی امتیاز از دست میده و لنگ قهرمانه ولی دیدیم لنگ کلی امتیاز داد و استقلال قهرمان شد🤣☺😂😀 چرا لنگیا نمیخواید باور کنید بدون بابا مسعود و مامان عاضر هیچی نیستید
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 0
    دیدن فوتبال حرام است به فتوای من
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    1 1
    پریرا اصلا بازیکن نیست مگه هر کی از برزیل اومد بازیکنه چطوری اینو انتخاب کردن
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      1 0
      با نظرت موافقم برادر مسلمان خودم
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      1 0
      لنگپولیس را ولش کن. آخرت را بچسب
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    اینو به یحیی دلال بگو رامین داد رفت سوروش هم بازی نمیده
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    مشکل پرسپولیس بازیکن نیست علم ناقص یحیی با اون ارنجهای مسخره و درپیته
  • CN ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    2 0
    یک قرون بده آش، به همین خیال باش، مربی که باهوش باشه، اهل حاشیه نباشه، عاشق کارش باشه، عاقل، افتاده و فرهیخته و عاشق یادگرفتن و استفاده از تجربه باشه، به این مفتی‌ها امتیاز از دست نمیده.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    محبوب ترین تیم جهان مربی مثل برانکو نیاز داره نه دلال بازیکن. ... !
    • لنگی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 0
      محبوب ترین تیم جهان ؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ با رباطهای مجازی منظورته؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخ تیم لنگ خخخخخخ محمدان بنگلادش خخخخخخخ
  • مهسا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    ششتقلالی ها نمک نشناس هستند یا شوند رفته تیم دوچرخه سواران اولین سیاره شون رو با کمک پرسپولیسی‌ها و پاس تهران گرفتند. پرسپولیس پارسال قهرمان بود اما داورهای کیسه ای نگذاشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس