تساوی استقلال و فولاد در نیمه اول/ بازیکنان دروازه‌ها را کج دیدند

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان دقت لازم را نداشتند.

به گزارش مشرق، آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه بین تیم های فولاد و استقلال در ورزشگاه اختصاصی برگزار شد که طی آن دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

در این دیدار که زیر بارش باران و در حضور پرتعداد تماشاگران دو تیم برگزار شد، استقلال با سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

جدال دو تیم با ارزیابی طرفین و نمایش آرام آغاز شد و رفته رفته شکل هجومی تری به خود گرفت و از دقیقه ۲۰ به بعد نیمه اول هر دو تیم نمایش هجومی و بهتری را ارائه دادند که سهم تیم میزبان بیشتر بود.

در دقیقه ۲۱ عارف غلامی پشت محوطه استقلال توپ را لو داد تا سعید واسعی با توپ ربایی از وی به سمت دروازه حرکت کند و با شوتی محکم دروازه حسینی را نشانه بگیرد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۹ اشتباه حسینی در دفع توپ مجددا فولاد را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که اشکان دژاگه با حرکت رو به جلو توپ را درون محوطه به سعید واسعی رساند اما این بازیکن در حالی که فقط حسینی را مقابل خود داشت توپ را به بیرون زد تا بهترین فرصت فولاد از دست برود.

استقلال در دقیقه ۳۶ می توانست توسط مهدی قایدی دروازه فولاد را باز کند اما ضربه این بازیکن را کنت دروازه بان سرخپوشان به کرنر فرستاد.

در ادامه دو تیم بازهم موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان در زدن ضربات آخر کم دقت بودند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس