کد خبر 1473405
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
چهارشنبه سوری

رئیس شورای شهر تهران ضمن تاکید بر مراقبت خانواده ها در روز چهارشنبه آخر سال گفت: متاسفانه تا به امروز ۱۹ نفر درپی این حوادث جان خود را از دست داده‌اند!

به گزارش مشرق، مهدی چمران امروز در آغاز یکصد و سی ششمین جلسه شورای شهر تهران در تالار اجلاس ساختمان شورای شهر با اشاره به ۲۳ اسفند ماه آخرین چهارشنبه پایانی سال، اظهار کرد: در سالهای دور، آیین خوبی برای گرامیداشت این روز در کشورمان برگزار می‌شد اما چند سالی است که در این روز شاهد به وجود آوردن مشکلات و خطراتی برای خانواده‌ها هستیم و این روز و نوروز را برای عده زیادی تلخ می‌کند.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۱۹ نفر در ارتباط با روزهای پایانی سال جان باخته‌اند، گفت: امیدواریم جوانان و به‌ویژه والدین مراقب فرزندانشان باشند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به ۲۵ اسفند ماه سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدام اشاره و تصریح کرد: عده زیادی بر اثر این حملات به شهادت رسیدند ضمن اینکه عده زیادی نیز همچنان اثرات این حملات را بر بدن خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    پناه بر خدا پناه بر خدا ای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم شبی تحت هیچ شرایطی پاتون رو از در خونه بیرون نگذارید خطرناکه خطرناک
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    خیلی بدجور منفجر می کنند معلوم نیست نارنجک هست یا ترقه.... خطاب به برداران سپاه ما مردم امنیت می خواهیم شما رو به خدا مقرهای منافقین رجوی و کومله رو هر روز موشک باران کنید هر کجا هستند آنقدر موشک بزنید تا نسل این کثافت های داعشی تمام شود.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس