کد خبر 1473986
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
حمله سگ بلاصاحب به شهروندان کاشان/۵ نفر مصدوم شدند

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان گفت: با حمله یک قلاده سگ بلاصاحب، پنج نفر از همشهریان کاشانی مجروح شدند.

به گزارش مشرق، عباس شاه میرزایی با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده سگ بلاصاحب به گله گوسفندان در یکی از مناطق اطراف کاشان اظهار داشت: در اثر این حمله صاحب گله در منطقه مصلی فین کاشان مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق توسط مرکز بهداشت به شبکه دامپزشکی کاشان گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله پس از وصول گزارش اکیپ واکنش سریع این شبکه به حالت آماده باش درآمد.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان تصریح کرد: متعاقب این اتفاق، شاهد حمله دوباره سگ بلاصاحب به شهروندان کاشانی بودیم.

وی با بیان اینکه در اثر حمله دوم نیز چهار نفر از همشهریان کاشان مجروح شدند، گفت: در پایان در خیابان امیرکبیر محدوده بیمارستان متینی تا میدان امام حسین با همکاری شهرداری سگ مهاجم مهار و معدوم شد.

شاه میرزایی افزود: همکاران شبکه دامپزشکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به نمونه گیری از مغز حیوان جهت تشخیص قطعی بیماری هاری نمودند.

وی تاکید کرد: بدلیل ازدیاد سگ‌های بلاصاحب در شهر و مشترک بودن بیماری هاری بین انسان و حیوان از شهروندان بخصوص نوجوانان و کودکان درخواست می‌شود از نزدیک شدن به هر گونه حیوان سگ و گربه بلاصاحب و غذا دادن به آنان جدا خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی تاکید کرد: از صاحبان سگ‌های گله و خانگی در خواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون حیوانات خود علیه بیماری هاری اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    2 0
    سگ ولگرد هم چند سالیه موضوع داغ شده متاسفانه. سگ های ولگرد را جمع کنید. تا کی باید یه عده مردم بیگناه پاسوز ندانم کاری های بعضی مسئولان شود. خدایا خودت رحم کن
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    2 5
    به سگا کار نداشت باشید اون ۵ نفر نباید در مجاورت سگا قرار میگرفتند!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    0 0
    سگِ دیگه ، خر که نیست
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    4 0
    ما یه سگی 7 توله آورده قشنگ آوردشون توباغچمون دم درب منزل..زمین گود کرده هرکاری کردیم بچه هاش نمی برده میره دورخیابونا میچرخه دوباره برمی گرده یکی ازتوله هاش یه ماشین بردش حالا تاصبح یه ماشین یا موتور ردبشه پارس می کنه تاچندتا خیابون میذاره دنبالش گوشامون کرشدازصداخودش توله هاش
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    6 1
    جالب است طرفداران حقوق حیوانات در مورد موش ها نظری ندارند. چون موش ها از نظر ژنتیکی به انسان نزدیک تر هستند تا سگ ها و باید دلشان برای موش ها بیشتر بسوزد
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    6 0
    این همه ارز جهت وارد کردن نهاده های دامی صرف می شود تا گوشت ارزان تر به دست مردم برسد آن وقت گوشت را به سگ ها و گربه ها می دهند.
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      0 0
      احسنت! بعدش هم سگا مردم رو قتل عام می کنن، کسی هم نباید بهشون بی احترامی کنه، چون دوستاشون ناراحت میشن. محیط شهر و پارک و... که آلوده نمیشه کسی بزه هوایی تازه کنه!
  • کاشانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 0
    متاسفانه منطقه فاز دو کاشان، پر از سگ های ولگرد هست ، شهرداری هم که هیچ اقدامی نمیکنه. باید حوادث اینچنینی پیش بیاد، تا یه تکون به خودشون بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس