کد خبر 1474654
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
قیمت خرما برای ماه رمضان در کارگروه تنظیم بازار تصویب شد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌ لحظاتی پیش کارگروه تنظیم بازار قیمت انواع خرما را برای ماه رمضان تصویب کرد.

به گزارش مشرق، مسعود امرالهی از تصویب قیمت خرما در کارگروه تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: در این کارگروه قیمت هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۲ هزار تومان و هر کیلو خرمای مضافتی ۷۱۴۰۰ تومان تصویب شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: قرار شد سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خرما را در غرف شهرداری ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کند و هر گونه کسری را سازمان تعاون روستایی تامین خواهد کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا ذخیره سازی کافی برای تامین نیاز مردم روزه‌دار انجام شده است؟ گفت: بله ذخیره سازی کامل است و هیچگونه کسری وجود ندارد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد که توزیع از روز اول ماه رمضان در میادین و فروشگاه‌های زنچیره‌ای انجام خواهد شد و مسئولیت توزیع با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    2 0
    تا ۲ هفته پیش مضافتی کیلویی ۵۰ تومن بود
  • ... IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 1
    ماه برکت میاد
  • DE ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 0
    مافیابازی علنی با گران کردن رسمی خرما و یا اقلام دیگر ..خرمای 7000 تومانی در عرض چند سال به حسرت و آه تبدیل شد . مگر خرما از خارج وارد می شود ؟؟ دلالان وابسته به نهادها ، به عبارتی خودی ها رسما درحال غارت مردم هستند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس