سردار رادان: در ارتباط با مسمومیت دانش آموزان کسی دستگیر نشده است

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر رعایت حجاب توسط مسافران گفت: مردم قطعاً بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند و انتظار ما از مسافران و اصناف رعایت این موضوع است.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان در پایان جلسه قرارگاه نوروزی استان مازندران با اشاره به حجم مسافرت ها به این استان و ضرورت رعایت مقررات انتظامی و لزوم تقویت آن در ایام نوروز، اظهار داشت: در حوزه تلفات تصادفات هرچند مردم مقررات انتظامی و ترافیکی را به خوبی رعایت کرده اند، اما همچنان شاهد حجم تلفات در جاده ها هستیم و این در شأن مردم ما نیست.

سردار رادان با تاکید بر توجه بیشتر مردم به آئین نامه های راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: پلیس قطعا با معدود افراد متخلفی که بخواهند اراده خود را به دیگرانی که قانون را رعایت می‌کنند تحمیل کنند برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با سرقت‌ها،گفت: تلاش تمام همکاران بر این است، در محل های که مورد نیاز است حضوری فعال داشته باشند و حتما در پایان تعطیلات نوروزی اخبار خوبی در این حوزه تقدیم مردم می شود.

وی با تاکید بر رعایت حجاب توسط مسافران اظهار داشت: مردم قطعا بدحجابی ها را برنمی تابند و انتظار ما از مسافران و اصناف رعایت این موضوع است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت حجاب از سوی مردم ابراز امیدواری کرد: روزهای بهتری را البته با وضع قوانین و مقررات بازدارنده شاهد باشیم .

سردار رادان جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و مالخرها را از مهمترین دغدغه پلیس و مردم برشمرد و با بیان این که پلیس در این دو حوزه کوتاه نخواهد آمد، گفت: تعداد زیادی از مالخرها دستگیر و اجناسی هم از آنان کشف شد که در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تعیین مالکیت به مالکان آنها تحویل شود.

سردار رادان از ادامه طرح پیشگیری و مقابله با سرقت در سال جدید خبر داد و بیان داشت: قطعا در سال جدید با همکاری استانداران طرح جمع آوری معتادان متجاهر و هم پیشگیری از سرقت ادامه خواهد داشت تا از دغدغه مردم در این حوزه ها کاسته شود.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه اظهار داشت: انتظار ما از مردم در حوزه سرقت بحث پیشگیری از سرقت است که اقداماتی هم در حوزه آموزش نگهداری و حفظ اموال انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    15 1
    فرهنگ سازی و این قصه ها رو کنار بذارید. فرهنگ سازی هیچوقت راجع به هیچ چیز جواب نمیده. برخورد فقط باید محکم و قاطعانه باشه. درود بر سردار رادان
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 9
      دلار 480000ریال.فرهنگ سازی
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      8 0
      دلار رو هم که حامیان بی‌حجابی گرون کردن تا باهاش اغتشاش کنن
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    2 5
    ولمون کن
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 0
      ما شما مفسدان فرهنگی رو ول نمیکنیم
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    3 0
    اینستاگرام
  • حسین IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    1 7
    دوباره کشور رو به آشوب
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 1
      حرف نزن
  • تک سوار DE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    12 0
    سردار دوستت داریم ولی اینو باید قبل از شما وزیر ارشاد و وزیر گردشگری عنوان می کرد. تنهایی شما تاسف اوره سردار عزیز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس