کاهش محسوس دما در نخستین روزهای بهار

سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در نخستین روزهای بهار در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، نشان می‌دهد آسمان تهران امروز، یکشنبه (۲۸ اسفندماه) تا فردا دوشنبه (۲۹ اسفندماه)، نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

با ورود و فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه تا اوایل روز پنجشنبه (سوم فروردین ماه)، آسمان ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد بارش تگرگ، در پاره‌ای نقاط به ویژه نیمه غربی استان وزش باد شدید، در ارتفاعات با احتمال بارش برف و کولاک برف مورد انتظار است.

از امروز تا سه شنبه (اول فروردین ماه) کاهش نسبی دما و روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) تا صبح پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) بیشترین دما (۲۲ درجه سانتیگراد) و در ایستگاه شمیرانات-اقدسیه کمترین دمای هوا (منفی ۲ درجه سانتیگراد) به ثبت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس