گردشگری در دل تهران قدیم | بازدید از خانه سوگلی ناصرالدین شاه تا کاخ مرمر

شهردار منطقه۱۱ تهران از برپایی تورهای گردشگری در۴مسیر ویژه این منطقه خبر داد و گفت: ۴ مسیر گردشگری برای شهروندان علاقه‌مند طراحی شده است.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی شهردار این منطقه ضمن تبریک سال نو به گردشگران و تهرانگردان اعلام کرد: از تهرانگردان دعوت می کنیم تا در تورهای پیاده گردی ۴مسیر ویژه گردشگری در منطقه۱۱ تهران شرکت کنند .

او افزود: مشابه سال‌های گذشته تورها و برنامه های ویژه ای در محلات مرکزی تهران با محوریت بازدید از هویت تاریخی و ۴کیلومتری حصارناصری این منطقه تدارک دیده شده و با مشارکت ستادگردشگری شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ اقدامات خوبی تدارک دیده شده است .

موسوی تصریح کرد : ۴مسیر شامل مسیر شماره۱ خیابان حضرت ولیعصر از خانه انیس الدوله؛ خانه مینایی؛ حمام انصاری و خانه امیر بهادر و مسیر شماره ۲ با عنوان سفر به صرف چای از مجموعه ایستگاهی راه آهن و قهوه خانه آذری و مسیر شماره۳ با عنوان محدوده حسن آباد از خانه موزه مقدم؛ موزه ثبت احوال؛خیابان شیخ هادی و میدان حسن آباد و مسیر شماره۴ با عنوان هنر ایرانی از خانه پروفسور عدل؛ هنرستان موسیقی؛ موزه ملی قرآن و کاخ مرمر تدارک دیده شده که شهروندان برای ثبت نام در تور ها میتوانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و ساعات خوشی را با گردش در محلات مرکزی شهر بگذرانند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس