کد خبر 1475279
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
اوسمار ویرا

مربی پرسپولیس با اشاره به شروع تمرینات این تیم، بابت عدم تدارک زمین تمرینی نامناسب گلایه کرد.

به گزارش مشرق، بعد از حضور در رده سوم در پایان سال گذشته، اکنون سرخ‌ها مدعی ادامه مسیر با شرایطی متفاوت و کسب نتیجه لازم در راستای اهداف خود هستند. با این حال سرخ‌ها بابت شرایط زمین تمرینی خود اکنون با مشکل مواجه شده‌اند.

اوسمار مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به این موضوع و شروع دوباره تمرینات تیمش گفت: همه ما امروز به تمرین برگشتیم و طبق برنامه‌ای که چیده بودیم انتظار داشتیم یک تمرین خوب و در واقع یک شروع قوی داشته باشیم ولی زمین تمرین اصلا آماده نبود و یک سری ناهماهنگی‌های دیگر باعث شد برنامه تمرین را عوض کنیم و آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودیم را نتوانستیم اجرا کنیم.

او ادامه داد: زمین تمرین ما امروز به قدری بد بود که فکر می کنم اصلا برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس این وضعیت خوب نیست و این مسئله روی آماده‌سازی ما برای ادامه بازی‌ها تاثیر خواهد گذاشت. امیدوارم این مسئله توسط هر کسی که در این زمینه مسئول است برطرف شود. به نظر من ما در باشگاه پرسپولیس باید متعهدتر و مسئولیت‌پذیرتر باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ✨ ehsan ✨ IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    1 0
    والا با این امکانات فوق لاکچری که ایران داره ، همین که تا الان فرار نکردن،جای تعجب داره
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره عیده اجیل نتونستم بخرم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. به جون بچه هام کلاه بردار نیستم🙏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس