کد خبر 1475435
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
واکنش مانچینی به شکست ایتالیا مقابل انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، درباره باخت این تیم در اولین بازی‌اش در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد.

به گزارش مشرق، روبرتو مانچینی پس از شکست ۲ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) مردانش برابر انگلیس در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل در اولین دور از بازی‌های گروه C مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴، در دیداری که سه شیر ۱۰ دقیقه پایانی آن را ۱۰ نفره سپری کرد، به خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی سختی می‌شود اما هر دو گلی که خوردیم در نتیجه ضربات کرنر بودند. نیمه اول کارمان سخت‌تر بود اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و تلاش کردیم حداقل یک تساوی بگیریم که به نظر من نتیجه عادلانه‌تری برای این بازی بود.

وی ادامه داد: ناراحت کننده است اما هنوز راهی طولانی در پیش داریم. پرس از جلوی تیم در ابتدای بازی خوب بود اما تا پایان نیمه اول ادامه نداشت. نیمه دوم من یک تیم ملی فوق‌العاده‌ را دیدم که می‌تواند آینده روشنی داشته باشد. انگلیس در ضربات شروع مجدد تیم خطرناکی است و اشتباه ما هم این بود که در گل اول حواس‌مان را جمع نکردیم. گل دوم هم نتیجه برخورد توپ با دست مدافع ما روی یک ضربه کرنر بود. با تمام اینها ایتالیا در نیمه دوم باید یک گل دیگر هم می‌زد. شاید این نتیجه برای شروع خوب نباشد اما من به بهتر شدن اوضاع در ادامه مسابقات امیدوارم.

مهمترین اتفاق بازی برای ایتالیایی‌ها گلزنی مهاجم تازه‌وارد آنها متئو رتگی بود که در اولین بازی ملی خود گل زد. مانچو درباره بازیکن تیم تیگره آرژانتین که می‌توانست آلبی‌سلسته را به عنوان تیم ملی‌اش نیز انتخاب کند، گفت: او در نیمه اول مشکلاتی داشت چون مدافعان انگلیسی مقابلش از نظر فیزیکی قوی بودند و حرکات او را محدود کردند. در نیمه دوم اما حرکاتش بهتر شد. رتگی جوان است و الان هم در آرژانتین بازی می‌کند. پس باید به او فرصت و زمان داد.

این اولین شکست خانگی ایتالیا در مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های اروپا از سال ۱۹۹۹ بود که به دانمارک باخت. آن شکست هم در شهر ناپل در کارنامه آتزوری ثبت شد؛ اما آخرین باری که لاجوری‌پوشان مرحله مقدماتی یورو را با باخت شروع کردند، سال ۱۹۷۴ مقابل هلند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس