کد خبر 1475584
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
‌‌‌‌‌‌‌

منابع رسانه‌ای صهیونیستی از درگیری و دعوای شدید میان نظامیان صهیونیست در مرز لبنان و زخمی شدن سه نفر از آن‌ها خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی امروز (شنبه، ۲۵ مارس) نوشتند که نظامیان این رژیم در مرز با لبنان با یکدیگر به شدت درگیر شده‌اند، به طوریکه سه نفر از آن‌ها زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، شبکه ۱۲ صهیونیستی خبر داد که پلیس نظامی این رژیم تحقیقات خود درباره این واقعه و چرایی وقوع آن آغاز کرده است. طبق این گزارش نظامیان مرزبانی صهیونیستی به شدت با نیروهای یگان «ن» درگیر شده‌اند. به گفته خبرنگار این شبکه حادثه به وجود آمده «به شدت خطرناک» بود.

این شبکه تعداد زخمی‌های این دعوای شدید را دو نفر اعلام کرد و نوشت که آن‌ها به بیمارستان منتقل شده‌اند، اما روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که سه نفر در این دعوای شدید زخمی شده‌اند.

در این میان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این موضوع گفت: «حادثه‌ای خطرناک و خلاف مبادی اخلاقی ارتش بود».

این درگیری و دعوا در حالی میان نظامیان صهیونیست در مرز لبنان رخ داده است که این روزها و هفته‌ها ارتش صهیونیستی وضعیت نامناسبی دارد و تاکنون هزاران نیروی نظامی به دلیل سیاست‌های نتانیاهو و اصرار او بر تضعیف سیستم قضایی از ادامه حضور در ارتش کناره‌گیری کرده‌اند. روز گذشته نیز ۲۰۰ خلبان نیروی ذخیره و ۱۰۰ پزشک نظامی ارتش صهیونیستی اعلام کردند که دیگر در ارتش خدمت نخواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 1
    امام خامنه‌ای شش سال پیش که فرمود رژیم غاصب صهیونیستی بیست و پنج سال دیگر نخواهد بود» این روزها را می دید. فریب صهیونیزم با اوج گرفتن بحران های زنجیره ای کشورهای بانی آن به ویژه شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس خبیث، بیش از پیش نمایان شده است از جمله فریب های صهیونیستی داشتن ارتش و ملت!،بوده که هرگز اسرائیل غاصب را نه بارای داشتن ملت و نه ارتش بوده و هست. چرا؟چون ارتش برآیند توان یک ملت و امت است وقتی جمعیت هزار پارچه از جای جای جهان به صورت فله ای جمع شده و در سرزمین های اشغالی خالی می شوند سرزمینی که به ضرب و زور دول سلطه گر غرب وحشی سر پا مانده و تنها شغل موجود در آن سرکوب فلسطینیان است چگونه می شودبا تبعیض های نژادی وحشتناک موجود در سرزمین های اشغالی ارتشی منسجم و ملتی همدل!داشته باشد علاوه بر این که این روزها همه چندین صد ملتی جمع آوری شده در سرزمین های اشغالی مشغول تصفیه حساب با نتانیاهوی جنابت پیشه اند پس طبیعی است درجمع های جبری ای چون ارتش و مرزبانی و پلیس صهیونیست ها نیز این تصفیه حساب ها سرریز کرده و با سلاح های اهدایی دول غربی به جان هم بیفتند.اللهم الشغل الظالمین بالظالمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس