کد خبر 1475950
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۴
نتانیاهو: سرپیچی نظامیان به‌سرعت به کل سیستم اسرائیل سرایت می‌کند

حامیان دولت نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کرده اند که ممکن است منجر به درگیری با مخالفان دولت و طرح اصلاحات قضائی شود.

سرویس جهان مشرق - پس از انتشار فراخوان های حمایت از دولت نتانیاهو و درخواست بن گویر و اسموتریچ از حامیان خود برای تجمع حامیان، صهیونیست های حامی دولت نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کرده و در برخی از نقاط با مخالفان دولت نتانیاهو نیز درگیر شدند. جمعیت موافقان دولت نتانیاهو در چهار ماه گذشته تجمع خاصی را در حمایت از دولت نتانیاهو ترتیب نداده بودند، اما به وخیم تر شدن اوضاع، برای حمایت از دولت راستگرای نتانیاهو با خیابان ها آمده اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که بن گویر، وزیر امنیت داخلی دولت نتانیاهو برای به تأخیر انداختن طرح اصلاحات قضائی به بنیامین نتانیاهو چراغ سبز نشان داد و نتانیاهو و بن گویر با به تعویق انداختن تغییرات قضایی تا تابستان موافقت کرده اند. ایتمار بن گویر پیشتر تهدید کرده بود که اگر نتانیاهو طرح اصلاحات قضائی را متوقف کند، او نیز کابینه ائتلافی نتانیاهو را از اکثریت انداخته و دولت را منحل می‌کند.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی خطاب به فرماندهان و نیروهای ذخیره گفته است که لحظاتی را تجربه می کنیم که تا به حال ندیده بودیم. رسانه های صهیونیستی در ابتدا گزارش دادند که وضعیت به گونه ای شده است که ارتش رژیم صهیونیستی در پی از دست دادن کنترل در سرزمین های اشغالی، وضعیت هشدار اعلام کرده است.

اوضاع در سرزمین های اشغالی به شدت بحرانی شده است و دو گروه مخالفان و موافقان طرح اصلاحات قضائی و دولت نتانیاهو در خیابان ها تجمع و تظاهرات راه انداخته اند. مقامات صهیونیستی از این که این تجمعات به یک درگیری خشونت آمیز منتهی شود شدیدا وحشت دارند. نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود من از همه تظاهرکنندگان و همه اسرائیلی ها درخواست کرده است هر کاری را بدون خشونت، بدون خونریزی انجام دهند.

پس حدود سیزده هفته از گذشت اعتراضات، مخالفت ها، تنش در میان صهیونیست ها، کنترل مقامات صهیونیستی بر روند مسائل و تحولات، از بین رفته است و شاهد یک هرج و مرج کامل در سرزمین های اشغالی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عطار IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    16 1
    به امید شعله کشیدن جنگ داخلی و خونریزی تمام عیار در سرزمین های اشغالی
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    7 0
    وای خدای من، همینطوری پیش برن همدیگه رو تکه پاره میکنن. بهتره زودتر تصمیم بگیرن برای صلح + کوچ دادن کودکان و جوانان؟
  • پرشیا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    13 0
    روز رهایی یهودیان از زنجیر اسارت صهیونیسم 😶
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      1 0
      یهودی های واقعی تعدادشون انگشت شمار و دینشون کاملا شبیه شیعه است تو خفا زندگی میکنن
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    2 0
    من از اغتشاشو ها یاد گرفتم : آقا رفراندوم بزارین بین همهٔ اهالی فلسطین اشغالی و بقیهٔ فلسطینیان ببینین چه حکومتی رو میخوان!! چی؟ رفراندوم فقط برای ایران و اونم یک دفعه لازمه نه برای جاهای دیگه؟؟!! آهان متوجه شدم، پس...... تو عدالت و دموکراسی همتون!!!!
  • محمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    3 0
    الهم اشغل الظالمین بالظالمین و اخرجنا من بینهم سالمون. خدایا دشمنان اسلام را به خودشان مشغول کن تا مسلمانان از توطئه‌های آنها در امان باشند. آمین یارب العالمین.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    3 1
    خداروشکر تمام اونهایی که اغتشاش رو تو ایران برنامه ریزی می کردند خودشون دچار اشوب واغتشاش شدند هم اسقاطیل هم فرانسه انگل لیس . چقدر زور دار این همه یهودی توسرزمینی که مال فلسطینییان ومسلمانان هست ببینی انشا الله به حق این روزهای عزیز ماه رمضان هرچی سریعتر این زالو صفتان برگردند به جاهای که اومده بودند
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    بهترین فرصت برای گروههای فلسطینی برای اجرای عملیات های غافلگیرانه
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    قربونش خدا که هر چی بلا و اغتشاش در ایران ایجاد می کنند چند برابرش سر خودشان می آید فرانسه انگلیس اسراییل....
  • صهیونیست دربعدحاکمیتی نبردداخلی دارد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    ازلایحه به نبردحزبی درون یک حکومت متلاشی بخاطرضدیت باهمه چیروهمه کس رسیده است
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    از قدیم گفتن که عمر ظلم و ستم سر میاد .
  • بی نام IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 0
    امسال ساله خونه موساد سرنگونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس