کد خبر 1476336
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
بالگرد آمریکا

فرماندار کنتاکی اعلام کرد، دو بالگرد ارتش آمریکا حین ماموریت آموزشی شبانه در این ایالت به شدت به یکدیگر برخورد و سقوط کردند.

به گزارش مشرق، مقام‌های آمریکایی خبر دادند که دو فروند بالگرد ارتش این کشور ساعت ۲۲ چهارشنبه شب به وقت محلی ایالت کنتاکی در جریان ماموریت روزانه آموزشی تصادف کردند.

رسانه‌های آمریکایی شامل «نیویورک تایمز»، صبح امروز پنجشنبه (به وقت تهران) خبری فوری درباره تصادف شدید دو بالگرد ارتش این کشور مخابره کردند.

سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد که دو بالگرد ارتش آمریکا چهارشنبه شب در جریان یک ماموریت آموزشی در کنتاکی با یکدیگر برخورد کردند.

«ناندیس ال تورمان» با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این تصادف تلفاتی داشته است، افزود، اطلاعی از وضعیت خدمه و سرنشینان این دو بالگرد در دست نیست.

«اندی بشیر» فرماندار ایالت کنتاکی اما در پیامی توئیتری اعلام کرد که احتمال وجود تلفات در نتیجه برخورد دو بالگرد ارتش وجود دارد. به گفته او، نیروهای پلیس ایالتی و اداره مدیریت امور اضطراری در صحنه تصادف حضور دارند.

به گفته سخنگوی ارتش آمریکا، دو بالگرد بلک هاوک مدل اچ اچ ۶۰ در ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در جریان ماموریت روزانه آموزشی خود در منطقه «تریگ کانتی» ایالت کنتاکی با یکدیگر برخورد کردند.

هر چند مقام‌های آمریکایی توضیح بیشتری درباره تعداد سرنشینان این دو بالگرد، هویتشان، وضعیت آنها و چرایی این تصادف ارائه نداده‌اند، یک رادیو محلی در کنتاکی خبر داده ممکن است تا ۹ نفر کشته شده باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    6 0
    تسلیت به ستایش گران غربی و غرب پرستانی که گمان می کنند آموزش ها و مهارت های نظامیان غربی در اوج بی نقصی و کمال است!!!
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    1 0
    الحمدلله
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 0
    1- خدا را شکر که جنایتکاران امریکایی به دست خود کشته شدند و نمیتوانند به بهانه مرگ سربازان خود به کشور دیگری اسیب بزنند .2- به دروغ میگویند خبری از تعداد کشته ندارند و با این گونه خبررسانی میخواهند از بزرگی حادثه بکاهند . 3- خلبانان امریکایی بعنوان ستون فقرات ارتش جنایتکار امریکا هستند و جهنم در انتظار انهاست
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 0
    الهی شکر
  • ح IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 0
    مگه جنس درجه 1 آمریکایی مشکل هم پیدا میکنه؟؟ عجب!!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 0
    خخخخ راهنما نزده پیچیده؟
  • علی افصحی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    4 0
    رئیس ستاد ارتش آمریکا در جلسه استماع کنگره گفته به برای حمله به سپاه قدس ایران اسلامی داریم برنامه ریزی می کنیم!با این وضعیت پروازی دو بالگرد آن هم آموزشی باید گفت خوش به حال سپاه قدس که این جماعت بخواهند حمله کنند در کار آموزشی له و لورده شده و نه کشته می دهند در جنگ واقعی خدا داند.
  • کامبیز IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 0
    شکست ارتش تو خالی آمریکا از دشمن فرضی ارتشی که داره برای حمله به سپاه قدس آماده میشه الان ایران بود من بسیار مشتاق بودم وطن فروشا چجوری تو طبل میزدن آی اینم از ارتش و سپاه ایران و فلان امیدوارم یادتون بمونه و خفه خون بگیرین مثل همیشه و واقعیتارو نبینین
  • ح IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    2 0
    همونطور کشته های عین الاسد میزدن به جای کشته های رزمایش و افغانستان اینم همونه کشته های جنگ به مقاومت رو زدن به عنوان تصادف هوایی!! عزیزم جوووووووووون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس